Skip to main content
Vraag

Er zit geen signaal op mijn nieuwe aansluiting, internetlampje blijft knipperen

• April 6, 2026
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Mijn glasvezel is aangesloten, maar mijn internetlampje blijft knipperen en ik heb geen internet. Mijn aansluitdatum was 2 april.

3 reacties

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+9

Wat is de status van je glasvezel kastje. Alles groen of rood knipperend 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 6, 2026

Beste ​@Lixa heb je op 2 april bericht gehad van KPN dat je aansluiting actief is?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 8, 2026

Hi ​@Lixa, welkom allereerst bij onze community en fijn om te zien dat er al hulp wordt geboden. 

Ik denk ook graag mee en zou het volgende willen weten. 

1. Is je aansluitdatum al geweest? Of is dit nog in de toekomst? Dan klopt het dat je nog geen verbinding hebt. 
  2. Ligt de aansluitdatum in het verleden? Zo ja, mag ik weten welke lampjes er op je glasvezelkastje branden en welke kleur? Vooral het lampje glas/connection/alarm/pon is belangrijk. Probeer ook om dit kastje 2 minuten stroomloos te maken. 

Helpt bovenstaande niet? Neem dan gerust contact met ons op zodat we specifiek kunnen meekijken op je verbinding. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. We zijn ook bereikbaar via X of Facebook.

Â