Skip to main content

Had heden een KPN medewerkster aan de telefoon die mij voor 13.00 uur(29/10/2024) zou terugbellen over onjuiste informatie in contractduur. Aanbieding die ik van de KPN verkoper aan de deur had ontvangen betrof een periode van 12 maanden. In augustus contract gekregen waarin een contracts duur van 9 maanden staat opgegeven. Reeds op 2 oktober heb ik dit doorgegeven aan een KPN medewerkster tijdens een info bijeenkomst in MFC Boerderij de Schooten, in Den Helder. Zij beloofde dit op te nemen, doch hier is ook niets meegedaan.

Wanneer komt KPN zijn overeenkomst na. Een kopie van de aanbieding van 28 juni 2024 kan ik u geven.

Hi @Ravanta,

Begrijp ik nou goed dat je a het afsluiten van een contract voor 12 maanden, ineens een contract hebt ontvangen waar 9 maanden contractduur op vermeld staat? Ik moet bekennen dat ik daar toch wel erg van op kijk, aangezien wij helemaal geen contracten voor 9 maanden verstrekken. De periode staat op 12 óf 24 maanden.

Lukt het jou wellicht om een foto of screenshot van de contract te delen hier, zodat ik even met je mee kan kijken? Denk er daarbij wel om, dat je persoonlijke gegevens even wegpoetst, aangezien de community openbaar is en iedereen mee kan lezen. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Ik heb zeker niet gereageerd op uw bericht, omdat ik niet het contract ga delen op dit forum. Als u de zaak goed georganiseerd hebt kunt zo mijn contract inzien. En daar staat echt negen(9) maanden ipv 12 maanden. En als men mij belooft terug te bellen en dat niet doet dan mag jullie organisatie zich achter de oren krabben en zich afvragen doen we het wel goed?

Ik heb geen klantgegevens van je @Ravanta en kan dus niets inzien. Ik vroeg om een afbeelding van je contract zonder dat er persoonlijke gegevens te zien zijn, zodat je verder volledig anoniem blijft maar we wel even met je mee kunnen kijken. Zelf heb ik het vermoeden dat de periode van 9 maanden niet slaat op de duur van je contract, maar op de actieperiode waarop je een welkomstkorting van ons ontvangt op je abonnementsprijs. 

Als je het echt niet fijn vind om dit via de community verder te bespreken, kan je er ook voor kiezen om alsnog gebeld te worden door 1 van mijn collega's. Het is jammer dat de collega die je eerder gesproken hebt je niet heeft teruggebeld, maar dit zou ook een oorzaak als bijvoorbeeld ziekte van die specifieke medewerker kunnen hebben. Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!

Reageer