Skip to main content

Dag allemaal,

Sinds een aantal dagen hebben we last van een erg traag wifi signaal. Onze internetsnelheid is nooit denderend geweest, maar de afgelopen dagen halen wij maar liefst 0.2mb/s en is ons internet zo goed als onbruikbaar. Ik ben in gebruik van een 4G modem voor het buitengebied. Deze heeft het een tijdje gedaan tot een aantal maanden geleden. Alhoewel alle lampjes blauw zijn, merk ik hier niets van. 
 

Tot nu toe heb ik:

  • De Experia-v10 box gereset en hersteld volgens het stappenplan
  • De 4G modem voor het buitengebied gereset
  • De ethernetkabels vervangen
  • PC’s opnieuw opgestart

Hebben jullie misschien nog tips?

Groet Joris

 

Welkom op het forum, Joris! Dat zijn zeker geen denderende snelheden. Laten we eerst gaan kijken of je vaste verbinding op norm is. En checken dat het Sneller Internet Buitengebied werkt. Als dat gedaan is, gaan we kijken of we de wifi beter kunnen krijgen.

Vul daarvoor je forumprofiel in, dan kan ik hier de verbinding nakijken 

 

Je maakt gebruik van Sneller Internet Buitengebied waarbij je een zwarte Sagemcom router hebt die met een kabel aan je Experia Box vast zit? Kun je precies aangeven hoe op de Sagemcom de lampjes branden, en hoeveel.


Je hebt nog niet weer gereageerd, @Joris0344. Dan ga ik er vanuit dat het probleem is verholpen. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog :)