Skip to main content

Vandaag eens een speedtest gedaan en wat blijkt:

Upload 0,8 Mbps

Download 7,7 Mbps

 

Alles in 1 pakket van KPN waarbij andere gebruikers met hetzelfde pakket een veel mar dan ook veel betere prestatie hebben. Let op voor hetzelfde bedrag.

KPN graag een oplossing, want bellen lukt niet door gigantische wachttijd en mailen ook niet.

Geen goede service.

 

Postcode gebied 7361 GR.

 

Graag een antwoord.

 

Zo dat ziet er niet best uit @Paul-BB . Wat zegt deze site over de haalbare snelheid op jouw adres?


Dank Joep,

de site geeft aan buitengebied 
6 Mbit/s koper dsl


Ok dus het komt overeen met wat je nu hebt. Is sneller internet buitengebied bij jou leverbaar? Dat kan je hier zien.


@Paul-BB ik heb even meegekeken en sneller internet buitengebied lijkt mogelijk.  Hiervoor moet je wel naar een andere abonnement.  Het kan alleen met een Hussel abonnement. 


Goedemiddag @Paul-BB, welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @Joep1965 je al heeft geholpen. Mocht je je abonnement willen aanpassen naar een abonnement met internet buitengebied dan kan je dit zelf in MijnKPN regelen

Laat je weten als ik nog iets voor je kan doen?


Goedemiddag @Paul-BB, welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @Joep1965 je al heeft geholpen. Mocht je je abonnement willen aanpassen naar een abonnement met internet buitengebied dan kan je dit zelf in MijnKPN regelen

Laat je weten als ik nog iets voor je kan doen?

Annemarie we zijn een jaar verder maar nog steeds helemaal niks van jullie gehoord en of gekregen.

De maandelijkse rekening en dan met name internet performance staat in geen nekle verhouding met personen die niet in het buitengebied zitten.

 

Nu graag een oplossing.

 

Paul

 


Maar dan ben je dus niet overgestapt naar het nieuwe abonnement neem ik aan. Dat moet je wel zelf in gang zetten.


Reageer