Skip to main content

Ik heb al een geruime tijd een website online staan bij KPN. Als ik deze nu met FTP probeer te benaderen krijg ik de bovenstaande melding. Als host gebruik ik home.kpn.nl, gebruikersnaam mijn kpn mail adres en ook het ww van mijn mailadres. Tevens geef ik poort 21 in. Wat gaat er mis?

 

Ik heb in een ander topic gelezen dat KPN er nu helemaal mee gestopt is. Ik weet niet wat daar van waar is. Ik heb verder nog geen toelichting of bevestiging gezien. Maar hou er maar vast rekening mee. Ik hoop dat er snel nog een KPN medewerker hier reageert. 


Hi @jjvos! De foutcode is een resultaat van accountgegevens die niet kloppen. Zou je kunnen bevestigen dat je met dezelfde gegevens wel gewoon in kan loggen op de KPN webmail? @Nick83 ik heb voor de zekerheid nog gezocht maar ik kan niks vinden over het stoppen met KPN Homepage.


Hi. Ik logte in met mijn KPN ID wachtwoord, niet wetend dat dit niet hetzelfde wachtwoord is als van de webmail. Ik heb het wachtwoord van de webmail opgezocht en ga er van uit dat het dan wel lukt. Nu niet in de mogelijkheid om te ftp-en, maar mocht het nog steeds fouten geven dan meld ik me weer. @Nick83 Dank je voor het meedenken.