Skip to main content
Heeft iemand hier een ervaring met het wegvallen van de kpn diensten voor een aantal dagen?



Mijn buurman kreeg een nieuwe experiabox en hiervoor moest een KPN monteur in de wijkcentrale wat omzetten. Gevolg was dat de beste man mijn verbinding verwijderde. Wij zaten vervolgens twee dagen zonder diensten. Ik moest hier zelf achteraan, want KPN ziet dit kennelijk niet. De dag erna zou er een monteur komen om het probleem te verhelpen. Deze zou komen tussen 14.00 en 16.00. Na half 5 niemand de monteur bleek ziek te zijn. De volgende dag kwam er als nog iemand de gemaakte fout in de wijkcentrale te verhelpen. Nu komt er aankomende week nog een monteur om de verbinding van mij en mijn buren op de juiste plek in de wijkcentrale te zetten. Gevolg weer een dag thuis wachten op een monteur.



Vandaag gebeld met KPN wat er tegen over stond ter compensatie, want inmiddels was de data bundel van mijn partner leeg en wij hadden twee dagen geen diensten plus de verplichting om thuis te zijn voor de monteurs en de monteur die volgende week komt. Ik kreeg geen data terug voor de bundel voor mijn partner en de dgn omgerekend met het abonnement zou 6 euro zijn.

Dit staat natuurlijk niet tegenover de gemaakte belkosten en de opgenomen tijd voor het aanwezig moeten zijn voor de monteurs. Daarnaast verwacht ik wanneer ik de dienst geleverd krijg dat deze constant is en niet een aantal dagen niet werkt. Ik ben zeer verbaast over de tegemoetkoming van KPN hierin. Ik ben een aantal jaren trouwe klant en dat KPN hier zo mee omgaat doet mij schrikken.



Hebben meer mensen zo een soortgelijke ervaring gehad? Wat is hier vervolgens mee gedaan?



Gr Robert
Dag @R0b3rt85 . Dat is wel een hele ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ik vind het heel jammer om te lezen dat je vergeefs thuis bent gebleven. Dat had wel netter gekund.

Af en toe worden er fouten gemaakt. Ik vind het jammer dat het herstel bij jou langer duurde dan gebruikelijk. De vergoeding is gebaseerd op een deel van de maand waarop je diensten zijn uitgevallen. Ik kan me voorstellen dat dit wat karig overkomt. In jouw situatie wil ik toch nog even verder kijken.

Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Hoi Erwin,



Bedankt voor jouw reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld.



Ik hoor graag van je.



Gr
Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?
We zijn onderling een passende oplossing overeengekomen.

Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, weet je mij te vinden.