Skip to main content
Beantwoord

eSim iPad Air 4

  • January 10, 2021
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Ik heb een iPad Air 4 (2020) cellular met eSim. En moet via mijn provider (KPN) een prepaid of abo regelen om in het buitenland en onderweg te kunnen blijven internetten. Ik vind op de KPN site wel iets over eSim en smartphones maar niet of de iPad Air ook ondersteunt wordt. Hoe kan ik dat prepaid of abo afsluiten voor mijn iPad?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @MLK1218, het is erg druk op het forum daarom dat je nu pas reactie krijgt!. Op de pagina over de e-sim zie je als het goed ook een doorlinkje naar tablets met e-sim staan. Als je daar op klikt zie je welke tablets de e-sim functie hebben bij KPN. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 18, 2021

Hallo @MLK1218, het is erg druk op het forum daarom dat je nu pas reactie krijgt!. Op de pagina over de e-sim zie je als het goed ook een doorlinkje naar tablets met e-sim staan. Als je daar op klikt zie je welke tablets de e-sim functie hebben bij KPN.Â