Skip to main content

Vandaag (17-3) is ons TFT abonnement omgezet naar KPN Hussel. Helaas is dit niet volgens afspraak gegaan.
Bij het afsluiten bleek de datum van ingang op een voor mij onhandige dag uit te komen. Ik heb daarom met de klantenservice gebeld om de ingangsdatum te verplaatsen.

Zij gaven aan dat de verbinding wordt niet verbroken zou worden bij het omzetten. Hooguit een herstart van het modem. Het nieuw ontvangen modem is enkel om de gevraagde snelheid te kunnen leveren, en kon ik plaatsen wanneer het mij uitkwam.

Omdat ik mij hier niet prettig bij voelde, heb ik toch aangedrongen op uitstel met één dag.  Van TFT→ KPN betekend immers nieuwe firmware dacht ik (heb ik ook uitgesproken!). Uiteindelijk is toegezegd het één dag later in te plannen (18-3).

Schetst mijn verbazing: vanochtend om 8:30 precies, géén internet meer. De kinderen in paniek want ze hadden beide een belangrijke online les. Met kunst en vliegwerk heb ik ze op afstand uitgelegd wat te doen. Dit is gelukkig op tijd geregeld.

Het valt mij tegen van KPN dat zij mij verkeerd hebben voorgelicht en zich vervolgens niet aan de afspraak hebben gehouden. Doe er je voordeel mee!  

Overigens lijkt de kwaliteit van het product wel op orde. Dat dan weer wel. :slight_smile:

Hai @PH68! Bedankt voor je signaal, fijn dat je het hier met ons deelt.

Fijn, omdat we hier intern van kunnen leren, maar jammer om te lezen. 

Zij gaven aan dat de verbinding wordt niet verbroken zou worden bij het omzetten. Hooguit een herstart van het modem. Het nieuw ontvangen modem is enkel om de gevraagde snelheid te kunnen leveren, en kon ik plaatsen wanneer het mij uitkwam.

Omdat ik mij hier niet prettig bij voelde, heb ik toch aangedrongen op uitstel met één dag.  Van TFT→ KPN betekend immers nieuwe firmware dacht ik (heb ik ook uitgesproken!).


In jouw bevestiging staat het volgende:

 

Bij een overstap van Telfort naar KPN Hussel is het essentieel dat het nieuwe modem op de installatiedatum wordt aangesloten, anders werken de diensten niet meer: je gevoel klopte! Excuses voor de onjuiste informatie en voor het feit dat mijn collega de installatiedatum niet aangepast heeft. Aan de hand van je klantgegevens in je profiel kan ik de collega die je gesproken hebt, feedback geven en het proces extra onder de aandacht brengen. 

Goed om te horen dat de kwaliteit :ok_hand_tone4: is! 


Shyrin_, bedankt voor je reactie. Fijn om te zien datdit opgepakt is!