Skip to main content

Ondanks wpa2 beveiliging wordt de verbinding met WiFi als zwak beveiligd door onze IPads.

Hallo @Dutchharm , ik ken de V9 niet, maar als je wel WPA2 bij de wifi hebt staan kun je soms ook in een apart veld kiezen voor TKIP/AES, TKIP of EAS, kies in dat geval alléén voor EAS.

Dus geen combi WPA/WPA2, maar alléén WPA2.

Succes.

 


Dankjewel voor je snelle en deskundige reactie!

Je kunt zo voor de kpn servicedesk gaan werken.

Moest eerst wel even in mijn router instellingen zien te komen ,maar na een reset kon ik eenvoudig alles volgens jouw aanbevelingen instellen.

Alles stond zeg maar op de onveilige mode ingesteld: combi WPA/WPA2 en TKIP/AES.

Nu zijn onze Ipads weer heel tevreden gesteld.

Nogmaals heel veel dank!


Hallo @Dutchharm , bedankt voor het compliment, ik word er verlegen van, maar de eerlijk gebied te zeggen dat ik ook al meer dan 50 jaar ervaring heb in de automatisering, eerst beroepshalve, later gecombineerd beroepshalve/hobby toen de computers ook betaalbaar werden voor particulieren begin jaren 80 van de vorige eeuw en nu, na mijn pensionering in 2011, alleen nog hobbymatig.

Goed om te lezen dat alles weer naar tevredenheid werkt en schroom niet om vragen te stellen, de forumleden zijn er voor om anderen te helpen.:relaxed: