Skip to main content
Beantwoord

Experia box 8 omruilen

• October 2, 2020
  • 4 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik wil graag mijn Experiabox 8 omruilen voor een nieuwe Experiabox (12?) om tenminste de 5 Ghz wifi band te kunnen gebruiken.

Hoe moet ik dit regelen?

Beste antwoord door Joep1965

Dat is niet te regelen. Er wordt alleen omgeruild als er sprake is van een defect modem.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 2, 2020

Dat is niet te regelen. Er wordt alleen omgeruild als er sprake is van een defect modem.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 2, 2020

Maar mijn WiFi 5Ghz doet het toch niet en er zijn tegenwoordig steeds meer producten met 5Ghz verbinding.

• October 2, 2020

Maar mijn WiFi 5Ghz doet het toch niet en er zijn tegenwoordig steeds meer producten met 5Ghz verbinding.

Hallo @havro je kunt zelf een accesspoint kopen die beide banden ondersteunt en die aan het modem hangen, schakel je de wifi van het modem uit en gebruik je de dual band wifi van je accesspoint, klaar is Kees.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @havro, welkom! We ruilen deze inderdaad niet om als er geen sprake is van een defect. Wellicht kan je de Wifi Manager eens doorlopen. Daar wordt in sommige gevallen ook een Experia Wifi aangeboden.Â