Skip to main content
Beantwoord

Experia Box in de woonkamer ipv meterkast

  • January 20, 2020
  • 31 reacties
  • 7535 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 21, 2020

Er komen 2 kabels vanaf meterkast, ...

Als die twee op verschillende plekken in de woonkamer uitkomen dan wordt het wel een rommeltje als die beide op de Experia Box aangesloten moeten worden.

Ik ging er gemakshalve vanuit dat die 2 kabels naar 1 dubbele wandcontactdoos liepen. Maar hoe dan ook, het is niet van toepassing zolang er in de slaapkamer geen internet nodig is.


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @Hybrid, nog van harte welkom hier op het forum! Ik zie dat je al flink op weg geholpen bent, dat is fijn om te zien :slight_smile:

Staat er al een afspraak met de installatiemonteur ingepland? 


  • January 23, 2020

@Nick83 dit is dan ook de meest recente Ftu type tk-01 niet de lompere ty-01 waarvan maar 1 helft wordt gebruikt. Om over de nog oudere modellen NTu en Ftu maar te zwijgen.

Het verbaasd me wel deze Ftu is meer doe het zelf dan de oudere modellen toch blijft de monteur plicht.

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2020

Hoi @Hybrid, nog van harte welkom hier op het forum! Ik zie dat je al flink op weg geholpen bent, dat is fijn om te zien :slight_smile:

Staat er al een afspraak met de installatiemonteur ingepland? 

Jazeker. Ben goed geholpen hier. Monteur afspraak is gemaakt. Al mag die van mij wel eerder komen haha.


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Hybrid Fijn om te horen, en dat snap ik wel :slight_smile: Laat je ons nog weten hoe de afspraak afgelopen is?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 31, 2020

Alles gelukt. EB staat in de woonkamer was geen probleem.