Skip to main content

Woensdag 13 mei 2020, mijn moeder belt mijn omdat internet, telefoon, tv het niet meer doen, resultaat kapotte Experia Box, 's avonds gebeld en netjes te woord gestaan, meting gedaan en oplossing zou zijn dat er een nieuwe opgestuurd zou gaan worden waarna ik een berichtje zou krijgen op welk ophaal punt ik de Experia Box op zou kunnen gaan halen. Woensdag nogmaals gebeld omdat ik niets hoorde en weer netje te woord gestaan met de mededeling dat apparaat omruiling in werk was gezet en ik op vrijdag wel een berichtje zou krijgen. Nu inmiddels vrijdag en nog geen berichtje met een ophaal lokatie? Waarom kan ik niet gewoon dat apparaat om ruilen? Zodat mijn moeder van 77 weer gewoon tv kan kijken, haar rekeningen kan betalen via internet en kan bellen als dat nodig is met de vaste telefoon? 3 dagen zonder  Experia Box vind ik veel te lang voor in deze moderne tijd. Goede oplossing zou zijn dat ik morgen op Zaterdag een andere kan gaan halen bij de KPN XXL en Breda.

Hoi @Willem S 
Vervelende zaak, meestal gaat dat binnen een paar dagen.
Overigens je kunt je de loop naar de winkel besparen, deze hebben geen onderdelen op voorraad, kan alleen verzonden worden.

Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
En tevens de gegevens van je moeder.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Heb zojuist verdere info aangevuld en bij opmerkingen privé de gegevens van mijn moeder.

Kunt U zien wat de status is van de verzending? Kant toch niet zo zijn dat ze nog langer moet wachten want ik hoop toch echt vandaag 16th mei op mijn 06 nummer een berichtje te ontvangen waar op te halen.


Beste @Willem S, welkom! Het lijkt erop dat de eerste aanvraag uitgevallen was, maar ik zie dat er inmiddels wel een bestelling is gedaan. Waarschijnlijk vanwege de eerste uitval, sturen we het pakket nu met de PostNL naar haar huis. Op dit moment staat de track en trace op vandaag tussen 12:40 en 14:40. Dan komt de koerier dus de oude ophalen en de nieuwe brengen. 


Is het gelukt met de nieuwe Experia Box? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Op Zaterdag 16th is idd de Experia Box afgeleverd door post.nl, gelijk alles aangesloten en alles werkt weer.


Op Zaterdag 16th is idd de Experia Box afgeleverd door post.nl, gelijk alles aangesloten en alles werkt weer.

Echter is er wel 'n klein probleempje, namelijk als ik naar haar vaste lijn bel met mijn mob dan kraakt de lijn alsof er te hard gesproken wordt? Zou het mogelijk zijn dat ik iets verkeerd aangesloten heb op de Experia Box? Tv en Internet doen het wel zoals het hoort.


Wat vreemd! Dat was voorheen niet het geval? Je zou de kabel eens kunnen controleren/vervangen? Heb je de mogelijkheid om een ander toestel te proberen?