Skip to main content
Beantwoord

Experia Box piept

  • December 25, 2020
  • 6 reacties
  • 329 keer bekeken

Sinds een paar weken piept mijn experiabox ook. Een hele hoge constante piep, erg storend. Paar keer opnieuw opgestart maar geen verbetering helaas.

Wat kunnen we hier aan doen?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Bart van KPN

Daar kan ik zeker wat mee. Die gaan we vervangen. Morgenmiddag kun je de oude omruilen voor een nieuwe. Je hebt hier een sms van ontvangen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 28, 2020

Hoi @Lavoro, welkom hier.

Dat is wel knap irritant zeg. Zo ineens begonnen. Als je het modem even stroomloos maakt begint het gewoon weer? Daar ben ik nog wel even benieuwd naar. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 28, 2020

Hoi Bart, 

Als ik hem een tijdje stroomloos maak en weer aansluit begint het na ongeveer een half uurtje weer.

Kan je daar wat mee?

 

 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2020

Daar kan ik zeker wat mee. Die gaan we vervangen. Morgenmiddag kun je de oude omruilen voor een nieuwe. Je hebt hier een sms van ontvangen. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2020

Dank Bart voor de snelle actie. 👍🏼


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 30, 2020

Router vandaag meteen omgewisseld. We kunnen piepvrij het jaar in!

Dank en beste wenste wensen alvast.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 2, 2021

Dat klinkt helemaal goed! Jij ook nog de beste wensen voor 2021!