Skip to main content
Beantwoord

Experia Box start steeds opnieuw op.

  • March 6, 2020
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

Beste @Bart_ via het forum ben in hier terecht gekomen en wij hebben exact hetzelfde probleem als rosapina. Stroom afgesloten, andere kabels aangesloten, op andere stroompunten aangesloten, experia box gereset. Niks werkt.

 

wat doet die precies?

het power lampje staat aan.

na 15 seconden knippert het broadband lampje 8x

dan flikkeren alle lampjes in verschillende kleurtjes 

dan begint de cyclus weer opnieuw.

ook maakt tijdens het aan en uitgaan van de lampjes de experiabox een tik geluidje.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Beste antwoord door Afrijh

Hi @Bart_ dat klopt. De nieuwe experiabox is geïnstalleerd en alles werkt naar behoren. Ik kan geen filmpje delen, maar heb een screenshot gemaakt van het moment dat alle lampjes aan gingen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 7, 2020

Hallo @Afrijh Dank voor je melding. Dat klinkt inderdaad niet heel goed. Kun me nog vertellen met welke kleur de andere lampjes op je modem branden? Of is dit het enige dat je ziet gebeuren? 

En kun je ook even naar je glasvezelkastje kijken? Branden de lampjes daar wel correct? 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 12, 2020

Hallo @Afrijh Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels is opgelost, maar als je nog vragen hebt lees ik het graag. 


  • Auteur
  • Topper
  • March 12, 2020

 


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • March 12, 2020

Hi @Bart_ dat klopt. De nieuwe experiabox is geïnstalleerd en alles werkt naar behoren. Ik kan geen filmpje delen, maar heb een screenshot gemaakt van het moment dat alle lampjes aan gingen.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 12, 2020

Goed om te horen dat het werkt! :)