Skip to main content
Beantwoord

Experia Box V10 geeft problemen

  • February 10, 2020
  • 4 reacties
  • 2109 keer bekeken

ik heb momenteel de experiabox v10 staan 

die geeft de laatste tijd problemen 

is er al een nieuwere box

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Ron Klein 

Jouw Experia Box v10 is al één van de nieuwere Box(en). Hierna is er alleen nog de v10A.

Maar KPN ruilt een Experia Box alleen om indien er een defect is.

Wat zijn je problemen? Misschien weten we er hier wel een oplossing voor.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 10, 2020

Hallo @Ron Klein 

Jouw Experia Box v10 is al één van de nieuwere Box(en). Hierna is er alleen nog de v10A.

Maar KPN ruilt een Experia Box alleen om indien er een defect is.

Wat zijn je problemen? Misschien weten we er hier wel een oplossing voor.


  • February 10, 2020

Hallo @Ron Klein  en @RBxx , de Experia V10a is dan wel een nieuwer modem dan de V10, maar niet per definitie beter. Wees blij met je V10.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 10, 2020

Wees blij met je V10.

Helemaal eens @JanD, die staat bij mij ook al ruim drie jaar tot volle tevredenheid in de meterkast. Daarom ook mijn ‘aanbod’ aan @Ron Klein om een oplossing te zoeken voor zijn probleem.


Jasper van KPN
Moderator

Hallo @Ron Klein, welkom op het KPN forum! Zoals je ziet aan de reactie van Jan en Ruud is de V10 nog een prima modem om te hebben. Je geeft aan dat jouw modem problemen geeft, wat voor problemen ervaar je precies? Als je dat toelicht kunnen we met je meekijken en denken aan een oplossing. We horen het graag van je :slight_smile: