Skip to main content

Sinds afgelopen paar dagen hebben wij ook last van het random opnieuw opstarten van het modem.

Het modem is de experiabox V10.

 

*Vaak gebeurt dit 's avonds heb ik gemerkt.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @ru1t3rl, welkom hier. 

Een spontaan herstartende Experia Box dus, dat is wel knap irritant. Heb je deze zelf als eens gereset? Zorgt dat ervoor dat hij niet meer opnieuw opstart? 


A goede, ik zal het even proberen en een paar dagen aan kijken wat het resultaat is


Ik ben benieuwd.


Het lijkt op het moment wel beter te gaan met de TV alleen het internet blijft nog steeds af en toe random uitvallen. Op een ander adres hebben we de V8 die al deze problemen niet heeft...


Tv gaat dus goed. Alleen het internet niet. Hebben we het dan puur over het wegvallen van de WiFi? Want dan wil ik je aanraden de tips voor wegvallende WiFi te doorlopen. Valt de bekabelde verbinding ook weg, dan is er meer aan de hand, maar dan zou ook de tv weg moeten vallen. 


Ook de kabel verbinding valt dan helaas weg


Zou je jouw profiel eens willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan duik ik jouw verbinding eens in om te kijken wat ik daar uit kan halen. 


Ik heb het ingevuld


Ik zie geen verbrekingen in de verbinding, dus dat is goed. Heb je het glasvezelkastje ook al eens stroomloos gehad voor minimaal 2 minuten? Kabels even los gehad?


A dat is een goede, ga ik ff proberen. Nu ben ik de afgelopen 2 dagen niet thuis geweest. Dus heb niet kunnen zien over iets veranderd is.


is het nu goed?


Het lijkt nu idd goed te gaan


Dat is mooi. Komt het weer voor, laat het dan weten.