Skip to main content

heb getracht experia wifi versterker te installeren op een v10 experia box. heb echter maar 1 versterker gekocht en het eind resultaat is dat de experia wifi versterker de primaire wifi verstuurd en mijn v10 box geen wifi signaal meer verstuurd.

nu hebben we inmiddels andere oplossing gezocht en gevonden om wifi door huis heen te versterken echter als ik de experia wifi versterker verwijder uit v10 box dan heb ik nergens meer wifi.

kortom vraag is; hoe kan ik de oude situatie, dat de experia v10 box de wifi signalen verstuurd weer terug krijgen zodat ik de wifi versterker retour kan sturen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @ewpurmerend,
Koppel in dit geval de Experia WiFi los en zorg dat je bedraad inlogt op de Experia box via 192.168.2.254 en hier in te loggen (op de v8,v9 en v10 laat je het wachtwoordvak de eerste keer leeg) op de v10a gebruik je het '’Admin password'’ achterop het modem.  Onder het tabblad WiFi kun je de WiFi van de experia box weer inschakelen, maar houd dan de experia WiFi wel afgekoppeld, want deze zet hem net zo hard weer uit zodra die aangesloten wordt. 


Hallo @ChrisWissink en @ewpurmerend , het is 192.168.2.254

 


Hallo @ChrisWissink en @ewpurmerend , het is 192.168.2.254

 

Oeps, het is nog vroeg, inmiddels aangepast 🙂. 


dank,  het inloggen bij de modem was meiets te veel gevraagd; net even KPN gebeld en bleek verrassend eenvoudig;

bij v10 box; wifi extender ontkoppelen en bij v10 box middelste knop aan de zijkant indrukken waardoor de v10 box het wifi signaal weer uit gaat zenden.

 

dank voor het meedenken

 


Hallo @ewpurmerend,
Graag gedaan maar mooi dat het zo ook kan. Voor ons weer een goede tip voor als iemand een zelfde vraag hier stelt. Dus dank voor de terugkoppeling :grinning: .


Reageer