Skip to main content

Sinds een week valt mijn internet weg en moet ik mijn box resetten, soms meerdere keren per dag!

 

heeft iemand een idee?

Wat heb je allemaal aangesloten op het modem qua randapparatuur?


Heb je een koperverbinding zo ja hoe lang is het aansluitkabeltje vanaf het IS/RA punt naar het modem is dat langer dan 150 cm vervang het kabeltje voor een nieuwe  van max 150 cm


Welkom op het forum @Huis75. Joep en jimny hebben al een aantal tips gegeven en vragen gesteld, zou je die kunnen beantwoorden? Aansluitend ben ik benieuwd wat er precies gebeurt als de verbinding wegvalt, veranderen de lampjes op de Experia Box op dat moment? En wat valt er precies weg, is dat bekabeld internet, draadloos internet, tv of alles?


We hebben geen reactie meer van je gezien @Huis75, hopelijk is het inmiddels opgelost. Als dat niet zo is kan je alle hierboven gestelde vragen alsnog beantwoorden, zodat we met je mee kunnen denken.


Probleem is opgelost! Het werd veroorzaakt door de switch die ik gebruikte. Na vervanging is probleem verholpen.


Dat is goed om te lezen, fijn dat het daarmee is opgelost! Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: