Skip to main content
Vraag

Experia Box V10 - na een herstart Wifi weer aan

• July 17, 2025
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

tijdens het configureren van mijn xperia box (H369A FW versie: V10.C.25.01.04) kwam ik erachter dat na een power cycle, de wifi gewoon weer aan gaat, terwijl daarvoor ik die uit gezet had omdat deze om de haverklap uit valt (iedere 5 minuten). Om hier omheen te werken heb ik een oude ASUS RT-N66U eraan gehangen die nu de wifi, dhcp enzo regelt. 
Graag zou ik willen weten waarom de wifi na iedere keer rebooten weer aan gaat, en of dit op enige manier uit te zetten is.
Alvast bedankt!

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen Jurgen. Die kan ik ook niet direct plaatsen om eerlijk te zijn. Je zou het modem nog even een factory default reset kunnen geven om te kijken of die dan zijn instellingen dan vasthoudt. Je hebt verder geen zaken als versterkers aan het modem hangen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 23, 2025

oke ik ga het proberen, dankjewel!
er zitten geen versterkers oid aan dit apparaat nee, alleen een switch, wat apparaten, een moca adapter en reciever (achter de coax lijn dan die naar boven loopt) en daar aan weer een switch en dan wat andere apparaten, allemaal via ethernet.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ja dat zijn niet direct zaken die dit zouden kunnen verklaren. Hopelijk helpt de reset dan. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn.