Skip to main content
Beantwoord

experia box v10a

• June 11, 2019
  • 5 reacties
  • 543 keer bekeken

Nu heb ik mijn KPN doos geopend heb 4k tv en glasvezel, bekijk het kabeloverzicht glasvezel zie ik dat alle kabels aanwezig zijn behalve de rode ethernetkabel vroeg me nu af of dat zo hoort of is vergeten een kabel toe te voegen.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Goedemiddag @Joep1965. Welkom! ik zie dat Huistijger al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Monteurs hebben deze kabel standaard bij zich. Mocht je geen monteur afspraak hebben, dan kan je een (willekeurige) ethernetkabel gebruiken om het glasvezelkastje te verbinden met de ExperiaBox. Is jou vraag hiermee beantwoord? Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 11, 2019
Een medewerker reageert doorgaans binnen 48 uur. Bellen is wellicht sneller. 0800-0402

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 11, 2019
Deze wordt niet meer geleverd, je kunt elke ethernetkabel hiervoor gebruiken.
Zit volgens mij nu een witte voor in de plaats

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 11, 2019
Je hebt glasvezel zeg je?
Dan zal er ook een monteur komen neem ik aan? (meestal wel n.l.)
Die heeft wel een kabel bij zich.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedemiddag @Joep1965. Welkom! ik zie dat Huistijger al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Monteurs hebben deze kabel standaard bij zich. Mocht je geen monteur afspraak hebben, dan kan je een (willekeurige) ethernetkabel gebruiken om het glasvezelkastje te verbinden met de ExperiaBox. Is jou vraag hiermee beantwoord? Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!