Skip to main content

Sinds maandag ook last van een V10a die toch wel minimaal 1x per dag herstart.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @glasvezel86, wat irritant zeg dat het modem uit zichzelf herstart. Wat heb je er aan gedaan? Want heb je het modem zelf al eens een reset gegeven. Zorgt dat ervoor dat het modem niet meer opnieuw opstart?


Hoi @Bart_Z ,

 

Momenteel ben ik niet in de gelegenheid om dit te testen. Gaat wel de volgende stap worden als het euvel zich nog voordoet. Kun jij zien of er iets met mijn lijn aan de hand is? Ik heb overigens het idee dat de problemen begonnen zijn sinds ik Super Wi-Fi in gebruik heb genomen en de Wi-Fi op de V10a heb uitgeschakeld. Maar dit kan toeval zijn.


Ik wil de lijn wel even nalopen. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt gedaan, ga ik eens meten. 

WiFi op de V10a kan overigens gewoon aanblijven. De V10a en de SuperWiFi werken samen namelijk. Dus dat kan je ook nog testen. 


Goedemorgen,

Excuses voor de late reactie. Sinds een dag of 4/5 heb ik geen uitval meer ervaren van de Experiabox. Wat het is geweest blijft een raadsel. Ik heb het modem in iedergeval geen fabrieksreset gegeven. Hopelijk blijft het zo :blush:  Wat mij betreft mag het topic gesloten worden.


Helemaal top. Mocht er nog wel weer iets zijn, horen wij graag weer van je.Â