Skip to main content

Hallo

Ik heb een Experia Box V10a die zichzelf reset (hoor het klikken en dan gaat hij weer aan) als ik iets upload naar mijn mediaplayer EM7680. Deze is bedraad aangesloten en het maakt niet uit hoe groot het bestand is.  Wat kan hier een oorzaak van zijn ? Ik heb de boel al zelf gereset en stroomloos gehad maar dat helpt allemaal niets. Het gaat dus alleen mis als ik iets naar mijn mediaplayer upload verder geen problemen met surfen en downloaden.

Niemand ???


Hoi @Wibisa, dat is wel heel bijzonder. Ik heb zo eigenlijk geen idee waardoor dit zou kunnen komen. Lijkt er toch op dat de Mediaspeler toch iets triggert. Heb je ook andere poorten van het modem geprobeerd?


Ja ook andere poorten en kabels geprobeerd maar dat heeft niet geholpen.


Ik heb werkelijk geen idee waar het mis gaat. Ik vind het heel bijzonder. @wjb heb jij misschien een idee?

 


Nee, ik heb geen idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn.

Het is natuurlijk wel een heel storend issue.

Heb je ooit wel goed kunnen uploaden naar die mediaplayer?


Heb je de vragen gezien? Ik ben ook wel heel benieuwd. 


Nee, ik heb geen idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn.

Het is natuurlijk wel een heel storend issue.

Heb je ooit wel goed kunnen uploaden naar die mediaplayer?

Ja ik heb nooit problemen gehad met het uploaden.

Ik moet er wel bij vertellen dat ik sinds kort geen 200 maar 500 MB snelheid heb.

 


De snelheid zou geen verschil mogen maken. Verder nog wat veranderd in het netwerk. Of is het echt sindsdien begonnen?


Vandaag een test gedaan door de internetkabel eruit te halen en via wifi te verbinden en dan gaat het goed. Heb ook een andere kabel geprobeerd maar dan klapt het internet er ook uit. Dus via wifi verbinding gaat het wel goed (maar is langzamer) en via bekabeld gaat het mis.


Ander kabel ook getest? Om die uit te sluiten.


@Bart_Z 

 

Vandaag een test gedaan door de internetkabel eruit te halen en via wifi te verbinden en dan gaat het goed. Heb ook een andere kabel geprobeerd maar dan klapt het internet er ook uit. Dus via wifi verbinding gaat het wel goed (maar is langzamer) en via bekabeld gaat het mis.


Andere poort in het modem? Ik kan het namelijk niet verklaren. Ik heb dit nog nooit eerder gehoord. 


Alles al geprobeerd maar ik kan alleen uploaden via wifi (probleemloos) dus ik laat het dan maar zo.

Al blijft het een raar iets.


Ja heel raar. Ik heb ook werkelijk geen idee. Gelukkig gaat het via de WiFi wel goed, alleen wat trager. 

Mocht je nog andere vragen krijgen, laat het dan weten.