Skip to main content

Goedemiddag KPN,

Waar kan ik aanvraag doen voor Experia Bov V9 of V10.

Want mijn huidige Experia Box V8 kan geen hoge snelheid aan via WIFI verbinding zoals 5Ghz. Dit is zonde want mijn huidige internet verbinding is namelijk wel 120Mbit download. Maar op de huidige 2.4Ghz haal ik nooit deze snelheid.

Een experiabox wordt alleen vervangen als de oude echt kapot is. Doe de wifimanager https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login bij slecht wifi krijg je meestal 2 experia wifi’s geheel gratis en is je 5Ghz probleem ook meteen opgelost.


Hoi @paulcontol. Welkom op het KPN Forum. Een snelheid van 120Mbit haal je vaak alleen maar over een bekabelde verbinding, WiFi is vaak trager (ook met een V9 of V10). Heb je al eens een speedtest uitgevoerd? Zo ja, wat was de uitkomst daarvan? Joep1965 geeft aan om onze WiFi Manager te gebruiken om jouw WiFi verbinding in huis te optimaliseren. Op deze pagina krijg je nog andere tips van ons. Laat je ons weten of het gelukt is?


Ik heb het opgelost met een eigen access point deze wel 5G aan kan. Nu haal ik wel 120Mbit op mijn wifi.

Hoi @paulcontol. Welkom op het KPN Forum. Een snelheid van 120Mbit haal je vaak alleen maar over een bekabelde verbinding, WiFi is vaak trager (ook met een V9 of V10). Heb je al eens een speedtest uitgevoerd? Zo ja, wat was de uitkomst daarvan? Joep1965 geeft aan om onze WiFi Manager te gebruiken om jouw WiFi verbinding in huis te optimaliseren. Op deze pagina krijg je nog andere tips van ons. Laat je ons weten of het gelukt is?

 


Wat fijn dat je nu wel een goede WiFi verbinding in huis hebt. Als je in de toekomst nog ander vragen hebt, dan weet je ons te vinden. 


Reageer