Skip to main content
Beantwoord

Experia Box V8

  • April 1, 2020
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Goedemiddag KPN,

Waar kan ik aanvraag doen voor Experia Bov V9 of V10.

Want mijn huidige Experia Box V8 kan geen hoge snelheid aan via WIFI verbinding zoals 5Ghz. Dit is zonde want mijn huidige internet verbinding is namelijk wel 120Mbit download. Maar op de huidige 2.4Ghz haal ik nooit deze snelheid.

Beste antwoord door paulcontol

Ik heb het opgelost met een eigen access point deze wel 5G aan kan. Nu haal ik wel 120Mbit op mijn wifi.

Hoi @paulcontol. Welkom op het KPN Forum. Een snelheid van 120Mbit haal je vaak alleen maar over een bekabelde verbinding, WiFi is vaak trager (ook met een V9 of V10). Heb je al eens een speedtest uitgevoerd? Zo ja, wat was de uitkomst daarvan? Joep1965 geeft aan om onze WiFi Manager te gebruiken om jouw WiFi verbinding in huis te optimaliseren. Op deze pagina krijg je nog andere tips van ons. Laat je ons weten of het gelukt is?

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 1, 2020

Een experiabox wordt alleen vervangen als de oude echt kapot is. Doe de wifimanager https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login bij slecht wifi krijg je meestal 2 experia wifi’s geheel gratis en is je 5Ghz probleem ook meteen opgelost.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @paulcontol. Welkom op het KPN Forum. Een snelheid van 120Mbit haal je vaak alleen maar over een bekabelde verbinding, WiFi is vaak trager (ook met een V9 of V10). Heb je al eens een speedtest uitgevoerd? Zo ja, wat was de uitkomst daarvan? Joep1965 geeft aan om onze WiFi Manager te gebruiken om jouw WiFi verbinding in huis te optimaliseren. Op deze pagina krijg je nog andere tips van ons. Laat je ons weten of het gelukt is?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • April 5, 2020

Ik heb het opgelost met een eigen access point deze wel 5G aan kan. Nu haal ik wel 120Mbit op mijn wifi.

Hoi @paulcontol. Welkom op het KPN Forum. Een snelheid van 120Mbit haal je vaak alleen maar over een bekabelde verbinding, WiFi is vaak trager (ook met een V9 of V10). Heb je al eens een speedtest uitgevoerd? Zo ja, wat was de uitkomst daarvan? Joep1965 geeft aan om onze WiFi Manager te gebruiken om jouw WiFi verbinding in huis te optimaliseren. Op deze pagina krijg je nog andere tips van ons. Laat je ons weten of het gelukt is?

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat fijn dat je nu wel een goede WiFi verbinding in huis hebt. Als je in de toekomst nog ander vragen hebt, dan weet je ons te vinden.