Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb recent een wireless adapter proberen te verbinden met mijn PC, echter is de snelheid ongelooflijk traag (alles tussen de 25kpbs tot 500kbps). Ik heb de kanalen op mijn router proberen te veranderen naar 1,6 of 11 om te kijken of de snelheid sneller zou worden (blijkbaar gaat de Experia Box V8 maar tot een bandbreedte tot 2.4 GHZ?) Ik heb ook vaak dat als er maar de lichtste aanraking aan de router komt deze meteen de internetverbinding verliest, wij moeten dan vaak een minuut wachten tot deze weer terug komt.

Moeten wij niet eens aan een vervanging gaan denken met een nieuwere box? Deze box is al behoorlijk oud en ik begin ook al meer en meer problemen te zien op de verbinding met mijn smartphone.

 

Veel dank voor elke informatie.

 

Met vriendelijke groet,

Nick

Dat lijkt me niet prettig werken, @Khuzdbuzd. Het lijkt me ook niet echt de bedoeling dat je de snelheid van jouw verbinding verliest wanneer je deze licht aanraakt. Ervaar je deze problemen ook met een bekabelde verbinding?

Ik kijk ook graag even met je mee achter de schermen. Ik wil hiervoor graag een aantal metingen uitvoeren in het systeem. Omdat ik hiermee kan zien welke apparaten zijn aangesloten, heb ik jouw toestemming nodig. Ik kan uiteraard niet zien wat je met de apparaten doet. Mag ik hiervoor jouw toestemming? Zou je ook je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Hoi Denise,

 

Bekabeld internet heeft geen problemen. Profiel was al compleet en je hebt hierbij toestemming om achter de schermen te kijken. Ik hoop wel dat dat niet mijn verbinding verbreekt.

 

Veel dank.

 

Met vriendelijke groet,

Nick


Bedankt! Ik zie geen vreemde dingen in de verbinding, deze ziet er goed uit. Aangezien de bekabelde verbinding ook geen problemen geeft, lijkt het alleen een probleem met de wifi verbinding. Ik kan je daarom aanraden onze Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 mbit/s, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden.


Hoi, 

 

Ik heb gisteren nacht nog eens een keer de manager geprobeerd, deze heeft het kanaal van de router veranderd, de WiFi is nog steeds traag en de speedtest gaf een snelheid van 1.2 mbps aan. Zou ik de optie experia WiFi mogen proberen?

 

Veel dank,

Nick


Ik kan je niet zomaar Experia Wifi toesturen, @Khuzdbuzd. Ik raad je aan om de Wifi Manager twee keer achter elkaar aan te doorlopen. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 mbit/s, dan krijg je van ons namelijk gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden.


Hallo Denise,

 

Volgens de WiFi manager (na twee keer) kan ik inderdaad beter verder met experia WiFi. Het is zo geregeld. Bedankt voor de hulp!

 

Nick


Super! Hopelijk zorgen de Experia Wifi voor verbetering an jouw wifi netwerk. :slight_smile: