Skip to main content

Sinds vandaag 23/12/2020 herstart mijn modem continue. Broadband, internet en tv gaan aan. Na ongeveer 20 sec gaat de modem zich weer herstarten. Ik heb de modem al een keer spanningsloos gemaakt en een factory reset gegeven maar niks helpt.

Het lijkt erop dat mijn xperia box de geest heeft gegeven. Kan ik van iemand assistentie krijgen? 

Alvast bedankt. 

Weer die v8 pfff. Je zal niet snel een andere hebben gezien de drukte bij de bezorgdiensten. Wat heb je er allemaal aan hangen qua randapparatuur?


Ik ben een tijd bezig geweest om de v8 aan de praat te krijgen maar nu lijkt ie weer te werken. Ik heb weer tv, intermet en bellen! Geen idee wat er nu aan de hand is. Wat hangt er aan: interactief tv, twee WiFi versterkers en een spelcomputer. De rest draadloos, smartphones, laptop.

 

Weet jij wat dit nou betekent? De v8 is langzaam aan het afsterven? Ik heb ook geen melding van kpn gehad over onderhoud dus dat zal het ook niet zijn. 


Tsja hij is al wat ouder. Kan ook een sluiting in een  stekkertje waardoor ie plat gaat. Loop je bekabeling een keer goed na. Meer  kan je niet doen.


Kan ik idd even nalopen. Ik denk dat ik binnenkort maar een v10 ga aanvragen. Ik heb de v8 alweer wat jaartjes staan hier in huis. In ieder geval dank voor je reactie al was achteraf niet echt nodig. Nah ja. 


V8 is weer bedankt. Ik heb even een half uurtje kunnen genieten van de film. Vervelend zo. Maar goed, tijd voor een nieuwe. 


Hi @pkgchk. Dank je wel voor jouw bericht en goed dat je dit meldt. Het is erg vervelend als de Experia Box zo vaak weg valt. Ervaar je de problemen nog steeds, of heb je intussen contact gehad met mijn collega's? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag!


Hoi @Ron de laatste paar dagen ervaar ik eigenlijk geen problemen meer. Ik denk dat ik het zo maar even laat. Aan de andere kant ben ik wel afhankelijk van de box, eigenlijk meer mijn gezin zo met de online lessen die ze binnenkort weer gaan volgen . Ik weet niet wat verstandig is. Kun je eigenlijk een xperia box op voorhand laten vervangen? Daar zitten waarschijnlijk wel kosten aan verbonden? 


Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat de problemen niet meer optreden. Maar zeker in deze tijd met thuiswerken en school wat weer gaat beginnen, kan ik me goed voorstellen dat je graag een goede verbinding wilt houden. Voorkomen is beter dan genezen, daarom heb ik een omruil voor nieuwe Experia Box in gang gezet. De nieuwe Experia Box wordt gestuurd naar Superrrmarkt 't Veld. Als het goed is heb je ook een sms ontvangen met meer informatie over de omruil. Zodra de nieuwe Experia Box klaar ligt, dan ontvang je hier ook een sms’je over. Laat je weten of het gelukt is om de Experia Box om te ruilen? Ik hoor het graag van je!


Dankjewel alvast voor de moeite. Zodra ik de xperia box omgeruild heb laat ik het je weten. 


Oude v8 vanavond vervangen door de v10. Binnen een half uur up and running 😊. Alles oké, tv, bellen en internet. Ik heb recent een 100mbit hussel abonnement maar ik kwam eigenlijk altijd maar tot 50mbit. Met de nieuwe modem nu tot ruim 80mbit. Morgen (vandaag alweer) stuur ik de oude xperia box retour. 

 

Bedankt voor de ondersteuning. Ik ben super tevreden. 


Dank je wel voor de update en de mooie woorden. Ik ben blij om te lezen dat de nieuwe Experia Box het probleem heeft verholpen en dat je nu ook een hogere snelheid haalt. :relaxed: Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!