Skip to main content
Beantwoord

Experia Box V8 is stuk

  • December 30, 2019
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

experia box V8 is stuk,

Resetten helpt niet, er branden maar 2 lampjes, power en wireless,

er is geen storing in mijn gebied!

Klantenservice niet bereikbaar!

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey @WoBo, welkom!  Goed dat je dit komt melden. Ik heb de boel hier voor je nagekeken en er is inderdaad geen verbinding. Mijn systeem denkt dat dit aan je Experia Box ligt. Dus er is nu een nieuwe voor je onderweg. Die wordt morgen bezorgd op het servicepunt bij de Vivant. Je krijgt zodadelijk een sms ter bevestiging hiervan. Morgen krijg je er nog een als het pakje op het servicepunt ligt. Breng daar de oude Experia Box (inclusief stroomkabel) heen verpakt in een doosje met daarop onderstaande adres:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

 

Verder heb ik je mobiele nummer voorzien van een extra (gratis) databundel zodat je eventueel de telefoon als hotspot kunt gebruiken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2019

Hey @WoBo, welkom!  Goed dat je dit komt melden. Ik heb de boel hier voor je nagekeken en er is inderdaad geen verbinding. Mijn systeem denkt dat dit aan je Experia Box ligt. Dus er is nu een nieuwe voor je onderweg. Die wordt morgen bezorgd op het servicepunt bij de Vivant. Je krijgt zodadelijk een sms ter bevestiging hiervan. Morgen krijg je er nog een als het pakje op het servicepunt ligt. Breng daar de oude Experia Box (inclusief stroomkabel) heen verpakt in een doosje met daarop onderstaande adres:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

 

Verder heb ik je mobiele nummer voorzien van een extra (gratis) databundel zodat je eventueel de telefoon als hotspot kunt gebruiken. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 30, 2019

Dank voor de snelle service KPN, PRIMA


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 31, 2019

Graag gedaan, WoBo! Laat je even weten als je de nieuwe Box hebt aangesloten of dat ook inderdaad de oplossing is? Anders is er wellicht een monteur nodig.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 2, 2020

Nieuwe Box is aangesloten en werkt prima!


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 6, 2020

Top, dank voor de terugkoppeling :)