Skip to main content

Hi, 

 

Ik heb een lange tijd de v8 modem, en ik merk dat hij met de dag slechter word met het verbinden internet vrijgeven en hij is al helemaal uitgewerkt als het ware. De kleur van het modem is totaal niet de kleur als hoe ik hem heb gekregen. En ik zat een lange tijd op te zoeken waar ik een nieuwe modem kan bestellen via KPN kon het maar niet vinden dus ik vraag het op het forum waar ik dat kan doen en komen er kosten bij zoja hoeveel

Bedankt voor uw hulp!

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid 

Hoi @MDJI, welkom bij ons op het forum. Wat werkt er precies niet goed meer met de Experia Box V8? je hebt het over verbinden met internet, heb je het dan over draadloos of met een kabel? En wat gaat er precies niet goed? Om met je mee te kunnen denken hebben we iets meer informatie nodig zoals je merkt. En hoe ziet het modem er nu uit, welke kleur heeft het als je er bijvoorbeeld een foto van maakt?

Als het over de Wifi verbinding gaat kan je ook de Wifi Manager doen, die controleert je apparatuur en probeert daarna ook om de verbinding te verbeteren.


Hallo @MDJI ,

Via de Wifi manager (klik op groene letters) kan hij waarschijnlijk omgeruild worden.

vr gr,

martijn


We hebben geen reactie meer van je gezien @MDJI, ik hoop dat dat betekent dat het via de genoemde of een andere weg is gelukt? Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen horen we het graag van je.