Skip to main content
Beantwoord

Experia Box V8 trage WiFi

  • February 11, 2020
  • 17 reacties
  • 273 keer bekeken

Goede avond,

is het mogelijk de V8 om te ruilen voor een v10?

ik heb problemen met de trage WiFi.

ik hoor graag van u.

 

hartelijke groet

 

Ewoud Leijen

Beste antwoord door Tycha

Welkom @Woudster 

KPN ruilt alleen om als die kapot is,

Het beste begin je met het doorlopen van de Wifi Tuner. Deze tool kun je heel eenvoudig zelf doorlopen en aan het eind heb je niet alleen een duidelijke beeld van de situatie met betrekking tot wifi bij je in huis, maar ook een aantal praktische tips en oplossingen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

17 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 11, 2020

Welkom @Woudster 

KPN ruilt alleen om als die kapot is,

Het beste begin je met het doorlopen van de Wifi Tuner. Deze tool kun je heel eenvoudig zelf doorlopen en aan het eind heb je niet alleen een duidelijke beeld van de situatie met betrekking tot wifi bij je in huis, maar ook een aantal praktische tips en oplossingen.


Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • February 11, 2020

Ik verwacht dat een moderator u hiermee kan helpen. Maar zoals Tycha aangeeft is het wel verstandig eerst de Wifi tuner tool te gebruiken.

Bent u ook zeker dat het een probleem met de wifi is en niet mogelijk met de verbinding zelf? oftewel werkt de verbinding bedraad wel goed?

Wil u wel adviseren (mocht het nog niet gedaan zijn) om de privé gegevens in uw profiel in te vullen (alleen zichtbaar voor moderator's) zodat hun mogelijk meteen alles in gang kunnen zetten.

 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2020

Oke bedankt, ik zal is kijken👍🏻


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 11, 2020

Graag gedaan,we zijn benieuwd naar de uitkomst 👍


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2020

Ik heb net de test gedaan en was schijnbaar niet goed, daarna op afstand iets gecontroleerd maar hielp niet.

ik krijg nu 2 wifiversterkers opgestuurd die aan een kabel moeten.


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 11, 2020

Dat is mooi 👍


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2020

Ja zeker,

alleen heb ik dan nog een soort splitter nodig voor de netwerkkabel, de kabel die er nu ligt gebruik ik voor het tv kastje van kpn


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 11, 2020

Misschien krijg je die wel van een moderator,

Weet ik niet zeker, maar vul voor de zekerheid je forum profiel in😄

Een moderator reageert hier nog, meestal binnen 48 uur


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2020

Zou mooi zijn,

bedankt voor de tip👍🏻


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 11, 2020

De kans dat je die krijgt is niet zo groot. Als je er één koopt neem dan deze.https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=661


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2020

Zo’n grote heb ik niet nodig, alleen 1 naar de tv modem.

of zit er een uitgang op de tv modem waar ik de  WiFi versterker op kan zetten?


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 11, 2020

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 11, 2020

Zo’n grote heb ik niet nodig, alleen 1 naar de tv modem.

of zit er een uitgang op de tv modem waar ik de  WiFi versterker op kan zetten?

Nee, het is andersom. Een Experia WiFi heeft 2 poorten. 1 waar je de kabel vanuit de Experiabox insteekt. Vanuit de 2de poort ga je dan met een kabeltje (meegeleverd in de doos) door naar de tv ontvanger.

 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2020

Top👍🏻Bedankt!!


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Woudster welkom op het forum! En succes met het installeren van de experia wifi's straks! Laat ons vooral weten of het gelukt is!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 20, 2020

Het is gelukt! Werkt perfect, bedankt voor alle info:)


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Top!