Skip to main content

Ik ben sinds vandaag overgegaan van Telfort naar KPN.. Nu heb ik een V8 Experia Box en deze werkt niet meer goed, al enige tijd zelfs. Naast regelmatig uitvallen is de wifi-verbinding ook veel minder geworden. Tests uitgevoerd en aanpassingen gedaan met versterkers, helaas zonder resultaat. Mijn vraag is dan ook: kan ik deze Experia Box omruilen voor de V10 of (nog liever) V12 versie?

Iemand die kan helpen?


Hoi @Jeroen0021 ,

Dit is geen live chat Jeroen, de wachttijd is op zijn minst 48 uur dacht ik te weten.

Het is nogal druk hier, maar de moderator komt wel een keertje langs.
Je zou ook kunnen bellen, dat gaat over het algemeen wat sneller. Denk ik.
En natuurlijk zijn er ook klanten (net als ik) Die je een beter advies kunnen geven dan ik.


Hoi @Jeroen0021, welkom bij ons op het forum. Zoals genetic al zegt is dit inderdaad geen chat, we doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen maar als het druk is kan dat soms wat langer duren zoals je merkt. Als ik je goed begrijp heb je naast de Experia Box ook versterkers? Wat voor versterkers zijn dat precies? En wat voor tests heb je precies uitgevoerd? Ik heb ook benieuwd of je de Wifi Manager al eens hebt geprobeerd (die is beschikbaar sinds je naar KPN bent overgezet), die helpt je om de verbinding zo optimaal mogelijk in te stellen. 


We hebben geen reactie meer van je gezien @Jeroen0021. Is het nog gelukt om de Wifi Manager te doen en daarmee de verbinding te verbeteren?


Dank voor jullie antwoord. Ik had de Wifi manager al doorlopen. De verbinding is nu weer even behoorlijk stabiel, dus dat is mooi. Ik kijk het wel even zo aan. Nogmaals bedankt