Skip to main content

Beste lezer,

Ik heb in de meterkast een Experia Box V10 staan. Op zolder is mijn Wi-Fi signaal zwak. Ik heb nog een Experia Box V9 in de kast liggen. Ik wil de Experia Box V9 als accespoint gebruiken om op zolder ook een sterk Wi-Fi signaal te hebben. Er loopt dus wel een CAT kabel naar zolder. Kan ik de Experia Box V9 als accespoint gebruiken? Zo ja, weet iemand hoe dat moet?

Alvast bedankt!

Nee, dat kan niet. U heeft daarvoor een accespoint nodig.


Hallo @Q.T.T , hoefde je de V9 niet terug te sturen naar KPN bij vervanging door de V10?

Het modem is een bruikleen product en dient in de regel retour gestuurd te worden.

Behalve bij uitgefaseerde modems en de schriftelijke mededeling van KPN dat je zelf voor een verantwoorde afvoer mag zorgdragen.

 


Hoi @Q.T.T, welkom op het forum! Nick en Jan hebben gelijk. Het is niet mogelijk om de V9 als access point te gebruiken. Deze heeft daar niet de juiste instellingen voor. Je zult hiervoor een ander apparaat moeten aanschaffen. Een access point is dan het beste. Het mag ook een router zijn, mits deze een access point modus heeft. Je kunt ook kiezen voor Experia Wifi of Superwifi. Hier heb je dan wel twee van nodig.

 

Verder kun je overtollige KPN apparatuur gratis naar ons terugsturen op onderstaande adres.

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn