Skip to main content
Beantwoord

Experia Box V9 (KPN) instellen als Lan acces point voor Experia Box V8 (Telfort)

• May 26, 2020
  • 7 reacties
  • 354 keer bekeken

Hallo forumleden,

Mijn modem is een Experia Box V8 van Telfort en ik heb nog een Experia Box V9 van KPN liggen. Kan ik die installeren als bekabeld accesspoint voor de V8 van Telfort en zo ja welke instellingen moet ik dan wijzigen ? Alvast bedankt voor de adviezen.

Wil

Beste antwoord door wjb

Heb je dan nu een abonnement bij Telfort?

Logisch dat die KPN servicetool dan niet werkt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 26, 2020

Nee dat gaat niks worden. Je hebt echt een wifi versterker nodig. Heb je de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 26, 2020

Ja  en dan krijg ik dit : 

Het is niet gelukt om alle benodigde gegevens op te halen.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 26, 2020

Hum dat schiet niet op. Overigens als je overal goed wifi wil hebben zal he bekabelde Wi-Fi versterkers moeten plaatsen. Vaak krijg je die gratis als je de wifimanager doet.  Probeer het eventueel nog een keer met een andere browser.  Of wacht op een medewerker.

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 26, 2020

Heb je dan nu een abonnement bij Telfort?

Logisch dat die KPN servicetool dan niet werkt.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 26, 2020

@wjb wat zouden we toch zonder jou moeten:wink:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 26, 2020

@wjb Ik had een abonnement bij Telfort maar dat is nu bij iedereen omgezet in een KPN abonnement dus ik ga er van uit dat ik nu dan ook de KPN wifi manager moet gebruiken.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 26, 2020

Telfort mobiel is omgezet naar kpn. Telfort thuis nog niet.