Skip to main content

Ik heb de Experia box v 9 en daar komt uit de test dat ik een versterker moet kopen, maar kan ik dan niet beter de Experia box v9 omruilen voor de Experia box v 12 of moet ik extra geld uitgeven bij de KPN?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @1122,

De v9 wordt momenteel niet omgewisseld en alleen als het modem defect is. Je kan met de wifi manager als je tweemaal onder de 20mbits meet in aanmerking komen voor gratis experia wifi versterkers. Deze versterkers dienen wel altijd bedraad aangesloten te worden. 


Als je ergens een abonnement hebt hoor toch een goed Wifi te hebben , en bedraad in een tijd dat alles draadloos is en thuis werken aanbevolen is.

 


Als je ergens een abonnement hebt hoor toch een goed Wifi te hebben , en bedraad in een tijd dat alles draadloos is en thuis werken aanbevolen is.

Klopt, de experia wifi versterkers dienen zelf bedraad aangesloten te worden met de experiabox, maar ze versterken wel de wifi door het huis heen (mits op de goede plek geïnstalleerd). Dus op die manier zorgt KPN er toch voor dat je goede wifi in huis hebt. 
Anders heeft KPN ook superwifipunten, alleen deze dienen wel zelf aangeschaft te worden (minimaal 2 punten) en kosten €149,00. Het eerste punt hangt dan bedraad aan het modem en het tweede punt mag draadloos op iedere gewenste plek neergezet worden. 


Reageer