Skip to main content

mijn voeding is stuk, geprobeerd met oude voeding en de v9 doet het wel

alleen hapert het een beetje

hoe krijg ik een nieuwe voeding

Welkom @Marti1509 

Zou je vast het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 


Goedemiddag @Marti1509, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas kunnen we een adapter niet los opsturen, in ieder geval niet bij de V9. Omdat je nu de Experia Box met een andere adapter hebt aangesloten, geeft het systeem niet aan dat er iets kapot of fout is. Je hebt namelijk wel gewoon verbinding op dit moment. Dus mocht je het niet erg vinden om ook een nieuwe Experia Box te krijgen, wil ik je vragen om de Experia Box even los te koppelen (zodat er geen verbinding is, en dit ook door ons gemeten kan worden) en een seintje te geven. Morgenochtend ben ik aanwezig en zou ik er eventueel naar kunnen kijken, dus dan zou je het kunnen uitvoeren.


Ik ben nu niet thuis maar kan je

een nieuwe opsturen dan stuur

ik de oude v9 terug.

inclusief de kapotte voeding

martien


Volgens mij moet je het bericht van Susan nog een keer lezen...


@Marti1509, omdat de V9 het nu gewoon goed doet met een andere adapter kan ik niet zomaar een nieuwe Experia Box opsturen. Misschien is het handig dat wanneer je tijd hebt het stroom eraf haalt en dan even met onze klantenservice belt (0800-0402). Dan kunnen ze op dát moment de verbinding meten en zien ze dat er geen verbinding is.


Zucht

ik ben heel erg lang klant van kpn.

simpele vraag om een nieuwe adapter en dit verhaal .

daar zit ik niet op te wachten. Regels en protocollen. Ik zou zeggen kijk naar de situatie en zoek een oplossing en verschuil je niet achter regeltjes Susan 

Ik ben gewoon een 57 jarige klant die zijn hele leven bij kpn zit en geen internet heeft en zelf een noodoplossing heeft gevonden maar moeilijk geholpen wordt door kpn

erg jammer


Hoi Marti, ik neem het even over van Susan. Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn, hoe oud of hoelang je al klant bent heeft daar geen invloed op. Bel even met 0800 0402 met je mobiel en haal de Experiabox van stroom. De collega daar zal direct met jou een omruiling inplannen bij een Post NL bij jou in de buurt waar je ook gelijk de oude Experiabox kunt inleveren. :) 


Ik bel nooit meer met dat nummer.

heb de nieuwe experiabox gekregen maar ben op een brutale manier afgescheept door een meisje die mij ging vertellen dat ik eerst maar eens mijn computer moet leren bedienen.

gewoon helpen is er niet meer bij.

masr goed Ik baal van kpn

 

 


@Marti1509 Ik verbaas je over de afhandeling van de modem ruil. Jammer dat dit zo moest lopen, maar fijn dat je bent voorzien van een ander modem. Wat mij betreft ben je voortaan gewoon welkom op ons Forum om je vraag te stellen of je verhaal te doen. 
Kunnen wij nog iets voor je betekenen of ben je voor nu geholpen? 
Ik hoor graag van je! 


@Marti1509, ik verschuilde me nergens achter maar wanneer wij een actieve verbinding meten kunnen wij het modem niet omruilen.. Vandaar deze omweg, maar omdat we geen live contact hebben is het via het Forum moeilijk te regelen. Fijn dat je inmiddels wel een ruiling hebt kunnen aanvragen, jammer van de manier hoe dit is gegaan. Heb je de nieuwe Experia Box inmiddels in huis en aangesloten? Mochten we nog ergens bij kunnen helpen dan weet je ons te vinden!


Reageer