Skip to main content

Mijn Experiabox ZXV10 H220N is sterk vergeeld, valt nogal eens uit en signaal is zwakker. Iets van de laatste weken. Daarvoor nooit klachten. Ik zou hem graag omruilen. Hoe gaat dat ik zijn werk?

Het is niet mogelijk om een verzoek in te dienen voor het omruilen van een modem, je kan wel een melding indienen dat het internet instabiel is. Hier kan eventueel monitoring op worden aangezet en/of een monteur worden aangestuurd. Die op zijn beurt kan beslissen om een ander modem in te stellen.

Dat gezegd te hebben, heb je al geprobeerd om het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Meestal lost dit rare problemen op.


Bel 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken en daar verteld u het probleem.


Gezien de problemen die dit modem vaak vertoont (geeft hoge pieptoon, wordt erg warm, verkleurt geel/bruin en WiFi klachten) wordt deze Experia Box V7 tegenwoordig altijd door KPN omgeruild.

Bel inderdaad 0800 0402 en ik verwacht dat je binnen een paar dagen een recent model ontvangt.


Hallo @F.vdVen ,

Heb je al gebeld met KPN klantenservice (gratis 0800 0402) ? Dan heb je snel een nieuw modem !!


Goedenavond @F.vdVen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

In principe heeft Sjors gelijk, we ruilen niet zo maar een Experia Box om. Maar voor de V7, die jij omschrijft, maken we een uitzondering. Omdat deze soms geel/bruin wordt en warm wordt, we begrijpen dat zoiets niet fijn is om in huis te hebben. Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice via 0800-0402? Zo niet, dan help ik je ook graag verder. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Ik hoor graag van je!:slight_smile:


Beste Susan e.a.

Ik heb contact gehad met de klantenservice. Nadat een doormeting niet tot verbetering leidde, is mij een nieuw modem toegezegd welke vanmiddag is geleverd. Naar tevredenheid geholpen dus!

Met vriendelijke groet,

F. van de Ven


@F.vdVen helemaal top! Bedankt voor je terugkoppeling en veel plezier ermee!


Reageer