Skip to main content
Beantwoord

Experia Box vervangen

  • February 28, 2020
  • 4 reacties
  • 2236 keer bekeken

Hallo,

ik heb een experiabox v9, maar met de gratis experia-versterkers valt het wifi van de box zelf weg. Daarmee kom ik nog zeker niet tot wifi waar ik tevreden mee ben. Een nieuwe experiabox (de V10a) blijft met de versterkers zelf ook wifi “leveren".

Ik zou het op prijs stellen als ik mijn experiabox kan vervangen voor de V10a. Hoor graag of en wanneer ik deze zou kunnen omruilen.

groet,

Jeroen

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Experia9, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

We ruilen een Experia Box inderdaad niet zomaar om, er moet dan echt een defect zijn waardoor hij niet meer, of deels niet meer werkt. Dat is bij WiFi net niet het geval, omdat het erg beïnvloedbaar is door omgevingsfactoren. Op welke manier heb je het nu aangesloten, gewoon bekabeld? Want wat Ruud hierboven aangeeft klopt, je kan wat plekken proberen om de optimale verbinding te testen. Verder hebben we een nieuw topic over WiFi met heel veel tips en trucs. Wil je eens kijken of je daar wat aan hebt? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 28, 2020

Helaas @Experia9 , KPN ruilt geen werkende Experia Box om. Alleen als er een defect is. Ruilen is in dit geval dus geen optie.

Kijk of je de ‘versterkers’ zo kan plaatsen, dat de wifi in het hele huis verbetert.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 2, 2020

Goedemorgen @Experia9, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

We ruilen een Experia Box inderdaad niet zomaar om, er moet dan echt een defect zijn waardoor hij niet meer, of deels niet meer werkt. Dat is bij WiFi net niet het geval, omdat het erg beïnvloedbaar is door omgevingsfactoren. Op welke manier heb je het nu aangesloten, gewoon bekabeld? Want wat Ruud hierboven aangeeft klopt, je kan wat plekken proberen om de optimale verbinding te testen. Verder hebben we een nieuw topic over WiFi met heel veel tips en trucs. Wil je eens kijken of je daar wat aan hebt? 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 2, 2020

U heeft juist 2 versterkers gekregen omdat de WiFi op de v9 uit gezet word. Indien u de nieuwste Experiabox zou hebben, dan zou wifi op de Experiabox niet uit gezet worden, maar dan had u ook maar 1 versterker gekregen. Nu eerst 2 versterkers ontvangen en dan de Experiabox omruilen is natuurlijk niet de bedoeling. 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 6, 2020

@Experia9, heb je nog wat aan de link gehad die ik heb gegeven? :slight_smile: