Skip to main content

Hallo,

ik heb een experiabox v9, maar met de gratis experia-versterkers valt het wifi van de box zelf weg. Daarmee kom ik nog zeker niet tot wifi waar ik tevreden mee ben. Een nieuwe experiabox (de V10a) blijft met de versterkers zelf ook wifi “leveren".

Ik zou het op prijs stellen als ik mijn experiabox kan vervangen voor de V10a. Hoor graag of en wanneer ik deze zou kunnen omruilen.

groet,

Jeroen

Helaas @Experia9 , KPN ruilt geen werkende Experia Box om. Alleen als er een defect is. Ruilen is in dit geval dus geen optie.

Kijk of je de ‘versterkers’ zo kan plaatsen, dat de wifi in het hele huis verbetert.


Goedemorgen @Experia9, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

We ruilen een Experia Box inderdaad niet zomaar om, er moet dan echt een defect zijn waardoor hij niet meer, of deels niet meer werkt. Dat is bij WiFi net niet het geval, omdat het erg beïnvloedbaar is door omgevingsfactoren. Op welke manier heb je het nu aangesloten, gewoon bekabeld? Want wat Ruud hierboven aangeeft klopt, je kan wat plekken proberen om de optimale verbinding te testen. Verder hebben we een nieuw topic over WiFi met heel veel tips en trucs. Wil je eens kijken of je daar wat aan hebt? 


U heeft juist 2 versterkers gekregen omdat de WiFi op de v9 uit gezet word. Indien u de nieuwste Experiabox zou hebben, dan zou wifi op de Experiabox niet uit gezet worden, maar dan had u ook maar 1 versterker gekregen. Nu eerst 2 versterkers ontvangen en dan de Experiabox omruilen is natuurlijk niet de bedoeling. 


@Experia9, heb je nog wat aan de link gehad die ik heb gegeven? :slight_smile: