Skip to main content
Beantwoord

Experia modem kapot

• May 12, 2020
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Mijn Experia Box v10A modem is kapot. Geen ligje, al de connecties zijn fijn, alleen hij wilt niet aanzet. Hoe ruil ik hem om met een nieuwe?

Beste antwoord door MiekeNH

Hallo @Vikash @Joep1965 - Ik sprak met een medewerker en zij hielp me met het regelen van een nieuwe modem. Bedankt voor het advies en de hulp!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 12, 2020

Bel morgen de klantenservice 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2020

Dankjewel!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @MiekeNH. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • May 13, 2020

Hallo @Vikash @Joep1965 - Ik sprak met een medewerker en zij hielp me met het regelen van een nieuwe modem. Bedankt voor het advies en de hulp!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed om te lezen dat er een nieuwe ExperiaBox wordt toegestuurd. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag!