Skip to main content

Beset Lezer,
Ik probeer al lange tijd in te loggen op de Experia box V10.
http://192.168.2.254

Hier het wachtwoord invullen wat achterop de het modem staat opent niet de pagina;
WPA2 Wireless Key ….

Wat doe ik fout?
Groet Casper

Hallo @Wildneus , het wachtwoord dat achterop de modem staat is het wachtwoord voor de wifi verbinding en niet voor de inlog van het modem.

Als je nog nooit eerder in het modem hebt ingelogd en je ziet na 192.168.2.254  bij wachtwoord een leeg veld enter je daar gewoon doorheen, dan geeft je een wachtwoord in en ter bevestiging nogmaals het wachtwoord, dan ben je binnen, klik dan op de rubriek wifi bovenin en je kunt je wifiwachtwoorden aanpassen, vergeet dan niet op opslaan/bewaren te klikken.

Succes,

 


Hallo Jan D,
Yep, dat is blijkbaar het probleem - er heeft een wachtwoord gestaan.
Het wachtwoord weet ik niet meer, en onderstaande handelingen al meerdere malen uitgevoerd
_______________________________________________________
Ga terug naar het Fabriek-ingestelde wachtwoord: Houd de resetknop ingedrukt tot de Power LED rood wordt. Laat de knop los en wachten tot het apparaat opnieuw is opstart.
Let op: Door deze handeling zet je het apparaat terug naar standaard fabrieksinstellingen. Alle persoonlijke wijzigingen gaan verloren. Je moet opnieuw een wachtwoord instellen.
____________________________________________________

Op de Experia V10 zit rechtsonder een knop Herstel. Deze ingedrukt voor langere tijd en het lampje services wordt rood. Daarna alles weer opstarten.
Dan zou ik er met een Enter er in kunnen, maar opnieuw geeft het scherm aan dat het een fout wachtwoord is. Ik heb op dit moment geen oplossing voor dit probleem.
Groet Casper


Beeft u een v10 of een v10a?


Yep, ik heb het probleem kunnen oplossen door het Reset knopje aan de onderzijde in te drukken.
De rest spreekt voor zichzelf


@Wildneus Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Zo te lezen heb je het probleem zelf al weten op te lossen, Klasse! Laat het maar weten als ik in deze nog iets voor je kan betekenen. :blush:


dit alles geprobeerd, geen solaas


Reageer