Skip to main content

Sinds de laatste update enkele weken geleden zijn bij de portforwarding de groepen verdwenen. Het lijkt alsof de groep “games” alleen nog actief is. Ik had diverse applications aangemaakt onder de groep servers. Deze kan ik nu echter niet meer wijzigen.

Hoe krijg ik deze terug?

Hoi @wtoorren, welkom. 

Voor vragen over poort-forwarden ben je op het forum op de juiste plek! Al moet ik zelf bekennen dat ik er niet zoveel inhoudelijke kennis van hebt. Ik heb begrepen dat de persoonlijke instellingen af en toe kunnen verdwijnen na een update vanuit KPN, wanneer jij jouw modem een reset geeft zou je als het goed is alles opnieuw moeten kunnen instellen. Tip: maak een screenshot van de instellingen, dan kan je in het vervolg sneller alles terug zetten. 

Laat het even weten als je nog specifieke vragen hebt, dan zorg ik dat er iemand die er meer kaas van gegeten heeft ook met jou mee komt kijken :blush:

 

 


Ik heb het inmiddels weer werkend. Echter de groepen zijn er nog steeds niet en heb alles opnieuw moeten aanmaken. Ik blijf t een vreemde gang van zaken dat er een update komt, bestaande functionaliteit  verandert en dat daar dan geen fix voor komt.

 

 


Hier precies hetzelfde. Na een update van de Experia modem deze week, alle eerder ingestelde port forwarding met eigen Appnamen verdwenen!! En bedankt maar weer KPN… :angry:


Hier precies hetzelfde. Na een update alle port forward instellingen verdwenen niet handig als het naar belangrijker servers gaat...


Ok bij mij alle app namen verdwenen na de update. Alleen de app van spellen zijn nog bereikbaar. alle andere zoals bijv serv etc. zijn niet meer beschikbaar.

 

De software, ook na opnieuw opstarten werkt dus nog steeds niet juist?

waar moet ik terecht om de juiste software te krijgen?

Hoe kan ik de instellingen achterhalen van de ingestelde portforwarding?

 

Help?????