Skip to main content

experia v7 omruilen voor nieuwste variant, verbinding valt vaak weg, hoe wordt dat zsm geregeld

Hallo @Dehinf , wacht s.v.p. de reactie van een moderator af, deze gaat stapsgewijs wat controles uitvoeren, aanbevelingen tot aanpassingen geven of eventueel het modem vervangen bij een defect.

 


 Wat bedoel je met reactie moderator? En hoe lang moet je dan wachten?


Dag @Dehinf

De Experia Box V7 wordt tegenwoordig direct omgewisseld, want deze ZXV10 H220N kent inmiddels een flink aantal problemen, die soms (in combinatie) optreden.

  1. geeft een hoog piepend geluid
  2. de witte behuizing vertoont een geel/bruine verkleuring
  3. de Experia wordt (erg) warm.
  4. terugkerende WiFi problemen

Bel direct KPN klantenservice 0800 0402 en je ontvangt ws. al op dinsdag een nieuwe Experia Box.

Je kan inderdaad hier ook wachten op een reactie van een KPN moderator, vul dan vast je naam, postcode, huisnummer en klantnr. in op je KPN forum profiel Dit zal wegens drukte en weekend wel wat langer kunnen duren, bellen is sneller!


Hallo @Dehinf, hier ben ik! Wil je inderdaad je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) als je nog niet gebeld hebt? Dan help ik je er graag verder mee. 


Hoi Marcia, ik heb telefonisch contact gehad met de desk en heb alles telefonisch geregeld, dankjewel voor je berichtje


Helemaal goed, dank dat je het nog even liet weten!