Skip to main content
Beantwoord

experia V7 valt 3x per week uit

  • March 30, 2020
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Mijn Experia box V7 valt steeds vaker uit. Als ik dan kijk in m’n instellingen van de WiFi dan zie ik dat de box verbind met een heel vreemd op-adres wat meestal begint met 169.xxx.xxx.xxx de verbinding komt tot stand maar ik heb dan geen internet meer. Pas als ik de Experia uit zet en na 1 minuut weet opstart is alles weer in orde. 
Het begon 1 jaar geleden met 1x per maand en nu gebeurt het gemiddeld 3x in de week.

Heeft iemand hier een oplossing voor? 
 

Misschien is het mogelijk om een nieuwe Experia op te sturen… KPN?

 

 

Beste antwoord door Joep1965

Dat is inderdaad de oplossing. De v7 is gedateerd. Je kunt de klantenservice bellen 0800-0402 gratis.  Tegen de computer die je aan de lijn krijg zeg je ik wil een medewerker spreken.  Of je wacht hier op een medewerker maar dat kan 48 uur duren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 30, 2020

Dat is inderdaad de oplossing. De v7 is gedateerd. Je kunt de klantenservice bellen 0800-0402 gratis.  Tegen de computer die je aan de lijn krijg zeg je ik wil een medewerker spreken.  Of je wacht hier op een medewerker maar dat kan 48 uur duren.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 31, 2020

Ik heb vandaag met KPN gebeld en ben uitstekend geholpen door Lisa en ze vertelde me dat de Experia V7 zonder probleem omgeruild kan worden omdat hij al heel oud is. Morgen kan ik de Experia V10a afhalen bij KPN business Center.

M’n complimenten KPN. Goed, snel en naar m’n zin geholpen. 
 

Joep1965 ook bedankt.

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Roel53 welkom op het forum!
Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!