Skip to main content

Beste ik zit met een vraag en kom er niet uit, ik heb wat problemen met me Wi-Fi en nu heb ik een zwart kastje gehad een versterker. Deze heb ik gratis vanuit kpn gekregen wegens de slechte Wi-Fi.

Nu wil ik dit kastje in de 2e slaapkamer neerzetten maar op het moment dat ik hemĀ installeer wordt de Wi-Fi op de experia v10 box uitgeschakeld.

Is hier iets aan te doen? Want het kastje heeft op deze manier weinig meerwaarde helaas.

Alvast bedankt.

Ā Gr Joey

De Wi-Fi op de experiabox wordt altijd uitgeschakeld door de experia wifi muv de experiabox v10a. U heeft altijd 2 experia wifi's nodig. Heeft u de wifimanager gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login


De Wi-Fi op de experiabox wordt altijd uitgeschakeld door de experia wifi muv de experiabox v10a. U heeft altijd 2 experia wifi's nodig. Heeft u de wifimanager gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login

OkƩ dan begrijp ik niet waarom ik van KPN 1 zo'n kastje krijg om de Wi-Fi in andere ruimte te verbeteren. Ja de manager heb ik gedaan daardoor heb ik ook dat kastje gehad.


Dat is toch vreemd want normaal gesproken krijg je er altijd 2. Je zet er dan 1 in de woonkamer bijvoorbeeld naast de tv ontvanger en de tweede zet he bekabeld uiteraard op de eerste etage. Of je belt even met 0800-0402 gratis nummer of wacht hier op een medewerker. Maar dat kan 48 uur duren. Of je sluit de experia wifi niet aan en je doet de wifimanager nog een keer. Maar ik ben bang dat ze daar niet in trappen:wink:


Als je een v10a zou hebben, danĀ  zou het kloppen dat je er maar 1 opgestuurd hebt gekregen.


HoiĀ @Joey221287Ā Welkom op ons KPN Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. Wat de heren hierboven zeggen klopt. Het wifi signaal wordt inderdaad uitgeschakeld op de V10 als je de Experia Wifi aansluit. Als je de Experia Wifi aansluit en bij het modem plaatst en de tuner nogmaals doorloopt, welke resultaten krijg je dan? Heb je dan niet voldoende bereik in huis? Als dit zo is, dan is het aan ons om jou te voorzien van een tweede Experia Wifi. Zou je alvast jeĀ Ā profiel willen invullen? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende.Ā 

Ik hoor graag van je!Ā 


HoiĀ @Joey221287Ā Welkom op ons KPN Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. Wat de heren hierboven zeggen klopt. Het wifi signaal wordt inderdaad uitgeschakeld op de V10 als je de Experia Wifi aansluit. Als je de Experia Wifi aansluit en bij het modem plaatst en de tuner nogmaals doorloopt, welke resultaten krijg je dan? Heb je dan niet voldoende bereik in huis? Als dit zo is, dan is het aan ons om jou te voorzien van een tweede Experia Wifi. Zou je alvast jeĀ Ā profiel willen invullen? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende.Ā 

Ik hoor graag van je!Ā 

Ā 

Beste Lisa,

Ā 

Gegevens zijn ingevuld. Als ik de experia Wi-Fi aansluit heb ik nog slechter bereik in huis helaas en wordt de snelheid er ook niet beter op.

Ā 

Mvg joe


Beste @LisaĀ 

Als ik een extra experia Wi-Fi krijg kan ik daar ook nog een kabel voor bijvoorbeeld de televisie in pluggen?


Ja dat kan. De Experia WiFi heeft 2 poorten.


@Joey221287Ā Ik heb even met je meegekeken en zie dat je beschikt over een V10a. Als je hier de EW op aansluit zou de wifi van de Experiabox niet uit mogen gaat. De Experia wifi zou het bereik dus moeten uitbreiden i.p.v. verslechteren.Ā 
Je mag de Experia wifi dus op een andere plek plaatsen dan het modem.Ā 
Ā 

Welke snelheid meet je met en zonder de Experia wifi?Ā 


@Joey221287Ā Ik heb even met je meegekeken en zie dat je beschikt over een V10a. Als je hier de EW op aansluit zou de wifi van de Experiabox niet uit mogen gaat. De Experia wifi zou het bereik dus moeten uitbreiden i.p.v. verslechteren.Ā 
Je mag de Experia wifi dus op een andere plek plaatsen dan het modem.Ā 
Ā 

Welke snelheid meet je met en zonder de Experia wifi?Ā 

Beste @LisaĀ Ā 

Ā 

Ik heb gekeken het is echt de v10 staat erop.

Zonder 19 en met experia Wi-Fi 12.

Ā 

Mvg joey

Ā 


@Joep1965, Ik heb het systeem toch nog maar eens laten draaien en verrekt, je hebt gelijk. Even geen idee waar de meting gisteren mis is gegaan. Goed, je bent nog niet verder geholpen. Ik heb de afdeling logistiek gevraagd om of het modem te vervangen voor een V10a of een extra Experia Wifi toe te sturen. Je ontvangt begin volgende week een e-mail met daarin de details over de verzending.Ā :smile:


@Joep1965, Ik heb het systeem toch nog maar eens laten draaien en verrekt, je hebt gelijk. Even geen idee waar de meting gisteren mis is gegaan. Goed, je bent nog niet verder geholpen. Ik heb de afdeling logistiek gevraagd om of het modem te vervangen voor een V10a of een extra Experia Wifi toe te sturen. Je ontvangt begin volgende week een e-mail met daarin de details over de verzending.Ā :smile:

Beste Lisa,

Ā 

Dat is fijn om te horen, bedankt voor de hulp ben hier erg blij mee :grinning: Ā ik wacht het bericht af.

Ā 

Fijn weekend.


Reageer