Skip to main content

ik heb voor de zomervakantie een nieuwe wifi modem ontvangen van KPN. Ik had thuis al wifi versterkers liggen (kleine zwarte). maar sinds ik de nieuwe modem heb is er iets raars met mijn wifi elke keer vraagt het om wachtwoord enĀ  de wifiversterkers hebben no de oude en de andere wifi modem heeft z'n eigen wachtwoord. terwijl ik alles netjes heb gerest. kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik het wachtwoord kan wijzigen van mijn wifi versterkers.Ā 

Ā 

alvast bedankt,

Ā 

Ā 

Probeer eens in te loggen opĀ http://192.168.2.150. Het wachtwoord staat onderop het voetje.Ā 

Achter Web password. Doe dit bij voorkeur vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop.

Lukt dat?Ā 


Goedemiddag @faruk123Ā en welkom hier op het KPN forum :)

Ā 

Ik zie dat @Nick83Ā je al aardig op weg heeft proberen te helpen; heb je iets aan deze informatie gehad en is het gelukt? Mocht je onze hulp nog nodig hebben, laat het dan vooral weten!


Hoi @faruk123Ā , wat is op dit moment de stand van zaken? Is het nog gelukt om het wachtwoord van je versterkers te wijzigen?


Goedemiddag @faruk123Ā , ik heb niks meer van je gehoord en ga het topic daarom sluiten! Mocht ik je toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag :)


Reageer