Skip to main content
Beantwoord

experia wifi

• September 15, 2020
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

ik heb voor de zomervakantie een nieuwe wifi modem ontvangen van KPN. Ik had thuis al wifi versterkers liggen (kleine zwarte). maar sinds ik de nieuwe modem heb is er iets raars met mijn wifi elke keer vraagt het om wachtwoord enĀ  de wifiversterkers hebben no de oude en de andere wifi modem heeft z'n eigen wachtwoord. terwijl ik alles netjes heb gerest. kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik het wachtwoord kan wijzigen van mijn wifi versterkers.Ā 

Ā 

alvast bedankt,

Ā 

Ā 

Beste antwoord door Nick83

Probeer eens in te loggen opĀ http://192.168.2.150. Het wachtwoord staat onderop het voetje.Ā 

Achter Web password. Doe dit bij voorkeur vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop.

Lukt dat?Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 15, 2020

Probeer eens in te loggen opĀ http://192.168.2.150. Het wachtwoord staat onderop het voetje.Ā 

Achter Web password. Doe dit bij voorkeur vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop.

Lukt dat?Ā 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 17, 2020

Goedemiddag @faruk123Ā en welkom hier op het KPN forum :)

Ā 

Ik zie dat @Nick83Ā je al aardig op weg heeft proberen te helpen; heb je iets aan deze informatie gehad en is het gelukt? Mocht je onze hulp nog nodig hebben, laat het dan vooral weten!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 23, 2020

Hoi @faruk123Ā , wat is op dit moment de stand van zaken? Is het nog gelukt om het wachtwoord van je versterkers te wijzigen?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 30, 2020

Goedemiddag @faruk123Ā , ik heb niks meer van je gehoord en ga het topic daarom sluiten! Mocht ik je toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag :)