Skip to main content

Hallo

 

Wie kan mij helpen?.. Deze week heb ik 2 Experia wifi punten bedraad gekregen omdat ik boven slechte wifi heb. WIj hebben een oud huis zonder leiding naar boven..

Nu heb ik de eerste aan de V10 box aangesloten. Dat was vrij eenvoudig.Als ik het goed begrepen heb, blijft deze in de buurt van de V10 omdat deze de Wifi functie van de V10 overneemt. De tweede moet bovenkomen . Daar maak ik gebuik van powerline adapters. De netgear 500 av. Daar krijg ik de experia wifi niet aan de gang. Hoe moet ik dat doen? Of kan dat uberhaupt niet?..

 

mvg Heidi

Dat kan niet!! Ze moeten met een kabel aangesloten op de experiabox!!


Oke, dat is duidelijk…. Dat is jammer , want dat wordt een lastig dingetje….

Maar dan is de netwerkkabel die erbij geleverd wordt altijd te kort toch als je naar boven moet?..

 


Daar heb je een punt maar vaak is er al een vaste aansluiting en daar kan ie dan op aangesloten worden.


Overigens kan je de 1ste beter in de woonkamer zetten. Kijk je tv via kpn?


Als u al een kabel naar boven hebt liggen, en boven deze aangesloten hebt in een wandcontactdoos of op een switch, dan is die bijgeleverde kabel prima.


Onze v10 staat in de woonkamer. Boven kijken de kinderen tv via een chromecast. Oud huis…. Vroeger liep de tv kabel over de buitenmuur.

Ik heb boven geen internetaansluiting


De enigste oplossing is dus een kabel?...


Hi @HeidiW ,
Klopt helemaal. zoals @Joep1965 al schreef

Dat kan niet!! Ze moeten met een kabel aangesloten op de experiabox!!

Dankjewel Joep1965 :ok_hand_tone2: