Skip to main content

Beste,

afgelopen woensdag heb ik 3 nieuwe experia wifi gekregen en gekoppeld aan mijn experia v10. Na installatie via de kpn thuis app,(gekoppeld en werkend) gaf deze aan dat de experia WiFi aan het updaten was … sindsdien was mijn SSID verdwenen. Klantenservice gebeld en na 1,5 uur aan de tel een nieuwe experia box besteld. Deze afgelopen vrijdag ontvangen (experia box V10a) en aangesloten. Maar nu krijg ik mijn 4 dagen oude experia WiFi kastjes niet gekoppeld aan mijn nieuwe modem. Ze zijn nu al sinds vrijdag aan knipperen (alleen groene linkse) en doen verder niets. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen ??

 

alvast bedankt voor de hulp

 

joost van Boxtel 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @JoostvanBoxtel. Van harte welkom. Dat lijkt me best frustrerend. Waar loop je precies vast met het opnieuw instellen van de versterkers? Heb je de Experia WiFi's al eens losgekoppeld, de Experia Box herstart en de Experia WiFi's een reset gegeven? Vaak los je dergelijke problemen daarmee op. 

Vul daarnaast alvast je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder in in je profiel. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.


@Natasja  bedankt voor je reactie maar ik heb het al opgelost !! Ik heb ze terug gestuurd want die rotzooi van jullie werkt niet !!! Ik ben al 3 maanden bezig en heb al in het totaal 8 of 9 nieuwe kastjes gekregen!! Ook zou er een monteur langskomen die het goor me zou oplossen !! Deze is ook niet langs geweest! Dus al met al ben ik op het moment een zeer ontevreden klant!


Hallo @JoostvanBoxtel. Ik vind het jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent. Ik had je vanzelfsprekend graag geholpen met het instellen van de Experia WiFi's, maar ik begrijp dat je die hebt teruggestuurd. Ik zie dat je je profiel nog niet hebt ingevuld. Ik kan daarom niets zeggen over wat er mis is gegaan met betrekking tot de monteursafspraak. Mocht je graag nog aan de slag willen, zou je dan je gegevens kunnen invullen in je profiel? Laat het me weten als je dit hebt gedaan. Dan kijk ik mee. 


Jammer dat het niet gelukt is. Wat is de reden om meteen over rommel te spreken. Misschien je waardering uitspreken dat je een nieuwe modem hebt gekregen is ook leuk voor KPN km te horen.


Dag @JoostvanBoxtel. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat je inmiddels (via een andere weg) bent geholpen. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Reageer