Skip to main content

Beste lezer, 

Bij het installeren van de Experia Wifi op de V10 heb ik een (zeer) beperkte wifi verbinding met mijn Apple producten (MacBook Pro, Ipad, iPhone). Met overige producten (Android, Window Laptop) heb ik geen issues met de Experia Wifi. Als ik de Experia Wifi er weer tussenuit haal en direct connect met de V10 heb ik geen issues meer met de Apple producten.  

 

Enig idee waar dit door veroorzaakt wordt en nog belangrijker: hoe dit opgelost wordt.

 

Alvast bedankt!

 

Jacco

Hoi @Jacco_S en welkom op het forum! Wat gek dat het zo moeizaam gaat tussen de Apple apparatuur en de Experia Wifi. :confused: Wat als je de Wifi Manager loslaat als je de Experia Wifi weer aangesloten hebt? Ik ben benieuwd of die de wifi een zetje kan geven waarmee het op de Apple apparatuur ook goed gaat. 

Zo niet, kun je dan toelichten wat je bedoelt met een beperkte wifi verbinding? Is deze traag, of is het bereik minder ver in combinatie met de Apple apparaten? 


Ik heb niks meer van je gehoord, dus ik hoop dat de Apple apparatuur weer goed overweg kan met de Experia Wifi! Zo niet, laat het gerust weten.


Beste Sanne, 

Er zat een fout in de apparatuur, we hebben een nieuwe besteld en nu werkt het wel. 
 


Reageer