Skip to main content

goedendag,

tot gisteren deed mijn zwarte 2de wifiversterker het prima. Helaas start hij nu niet goed meer op. Er begint eerst een groen lampje te knipperen, dat stopt op een gegeven moment en dan gaat het blauwe lampje knipperen, dat stopt ook en dan gaat op de plek van het groene lampje een oranje lampje knipperen. Als deze uitgaat doet de versterker niets meer. Ik heb van alles geprobeerd. De experiabox (v9) gereset, opnieuw opgestart. de experia versterkers gereset en opnieuw opgestart. Alleen de eerste start dan goed op, de 2de niet. Lijkt wel of het niet meer herkend wordt.

Wat kan het zijn, kan de 2de kapot zijn?

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb ECHT alles geprobeerd. Eerst knippert linker groene lampje, daarna blijft hij groen, dan knippert hij weer en dan weer groen en vervolgens knippert blauw even en dan blijft groen branden. Tig x gereset zonder resultaat. Alle topics erop na gelezen en geprobeerd. Steeds dezelfde uitkomt. Zelfde met andere experia gedaan en die start wel steeds gewoon op. Ik vermoed een defect en wil de experia graag omruilen! Hoe, wat en waar kan ik dat doen? Ik mag er vanuit gaan dat KPN garantie geeft op deze apparaten......mijn zoontje kan nu geen tv meer kijken op zijn kamer!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @Experia wifi defect, welkom!

Ik lees dat je er niet uit komt met een van jouw Experia wifi's. Kan je me precies vertellen wat de lampjes doen? Je vindt hier de installatiekaart voor de Experia WiFi, deze helpt je om te ontcijferen wat de lampjes betekenen 🙂 Het kan helpen om 'm te resetten en daarna die stappen te volgen om 'm weer aan te sluiten. Ik ben ook benieuwd wat er gebeurt als je jouw twee Experia WiFi's omwisselt van plek: verhuist het probleem mee of blijft het op dezelfde plek? 

Geen zorgen, er zit twee jaar garantie op de WiFi versterkers. Mocht er toch eentje stuk zijn, dan kan deze binnen de garantie vervangen worden. Wanneer en hoe heb je ze besteld?Â