Skip to main content

Hallo! De wifi in mijn werkkamer valt steeds weg. Wifi manager biedt geen verbetering. Is mesh misschien een oplossing? We gebruiken al 2 experia wifi's in combinatie met een experia box v10a. Zijn mesh en experia wifi gelijktijdig te gebruiken, of is het het een of het ander?

Wat bedoelt u met "mesh"? De SuperWifi's? Ja die zijn samen te gebruiken met de Experia WiFi's. 

 


Dank voor je snelle reactie! Is dit dan plug&play, of vergt het nog aangepassing van de instellingen van het modem of de experia wifi's om e.e.a. samen te kunnen gebruiken? Werken de experia wifi's ook samen met andere mesh apparaten, bv TPlink Deco?


De KPN apparatuur werkt "plug&play".

Mesh apparatuur van verschillende merken werkt nooit samen. En zo werkt de mesh apparatuur van KPN ook niet samen met die van TP-Link.


Eigenlijk was mijn vraag: werken de KPN experia wifi's samen met TP link mesh?


Eigenlijk was mijn vraag: werken de KPN experia wifi's samen met TP link mesh?

Nee. Maar goed, ze eten elkaar niet op ofzo. En ze vechten elkaar ook de tent niet uit. Je kunt ze wel naast elkaar gebruiken. Ik heb ook 2 TP-Link EAP225 en 2 Experia WiFi's + 2 SuperWifi's. Ik merk er eigenlijk nooit wat van. Het werkt gewoon. 


Dank voor de reactie. Probleem is helemaal opgelost met één TP link wifi signaal versterker à € 65. Werkt fantastisch.


Reageer