Skip to main content

Beste allen,

Sinds gisteren hebben wij 3 Experia WIFI versssterkers bedraad aangesloten. Het hele huis heeft nu prima bereik. Het WIFI signaal op de V10 staat nu uit. Helemaal goed. Alleen had ik 2 WIFI netwerken op de V10. Ons eigen netwerk en ik had een gasten account aangemaakt. Die laatste ben ik nu kwijt. Is er een mogelijkheid om deze alsnog in te stellen? Is er een mogelijkheid om een experia WIFI kastje uit te zetten op een bepaald tijdstip?

Dank alvast voor het meedenken!

Je kan het gastaccount instellen op de experia wifi. http://192.168.2.150/ hier kan je inloggen.  Het webpassword staat achterop de versterker waarvan het blauwe ledje knippert.  Je kan geen tijdsblokken instellen waar de Wi-Fi uitschakelt.


Beste Joep,

Dank voor je reactie! Bij mij hebben de versterkers het IP adres van de V10 overgenomen. Als ik daar nu inlog, dan zie ik het gastenaccount wel staan, maar de velden kan ik niet selecteren en/of aan/uit zetten.  Als ik wel probeer in te loggen met IP 150, dan krijg ik de melding dat de site onbereikbaar is. 


Op de v10 heb je niets meer te zoeken :wink: die doet namelijk niets meer wat Wi-Fi betreft. Standaard zijn de versterkers te benaderen via het adres wat ik opgaf. Heb je zelf instellingen gewijzigd in de v10 wat betreft ip adressen toekennen?


Nee, ik ben redelijk digibeet. Het was gelukkig plug and play. Dus ik heb niets handmatig aangepast. 


Bij mij is bij de installatie van de ExperiaWiFi's het gastnetwerk automatisch van de V10 overgenomen. Ik heb de wizard van de kpn Thuis app op m'n slimfoon gebruikt om ze toe te voegen.


Hum vreemd. Nieuwe poging:wink: Wil je de versterkers loshalen van het modem? Modem restten. Het resetknopje indrukken tot het modem opnieuw opstart. Dan 1 voor 1 de versterkers aansluiten die je voor het aansluiten eerst reset op dezelfde manier. Tussen het aansluiten van de versterkers even 10 minuten wachten.


Het is gelukt! Het door jou opgegeven IP adres kon ik niet benaderen….Er zat een VPN verbinding in de weg:grimacing: . Dank voor je hulp!

 


Mooi!! Alles helemaal duidelijk zo? Als er wat is dan roep je maar. Veel plezier van je versterkers.