Skip to main content
Beantwoord

Experiabox defect: geen wifi-signaal na aansluiten wifi versterkers

  • September 29, 2020
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Mijn Experia Box V10 geeft sinds twee dagen geen Wifi-signaal meer af. De ermee verbonden bekabelde Wifi-versterker doet dat wel. Ik ben al een paar keer door de probleemoplosser gewandeld, maar dat leidt uiteraard niet tot een oplossing. Resetten evenmin. Verder werkt alles wat bekabeld is wel: TV, telefoon. Graag uw advies.

Groeten,

JCK

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic
topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Nick83

Dat hoort zo. Als je een versterker van KPN aansluit, gaat het WiFi van de Experiabox v10 uit.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 29, 2020

Dat hoort zo. Als je een versterker van KPN aansluit, gaat het WiFi van de Experiabox v10 uit.


  • Auteur
  • Helper
  • September 29, 2020

Dan zet ik hem weer aan.


  • September 29, 2020

Dan zet ik hem weer aan.

Hallo @jck , dat heeft geen nut, want de V10 zet het weer uit zolang je die versterkers er aan hebt zitten.

 

Â